וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: קרבונרו חוטפת עוגה לפנים, שחקן מפתיע בספייס ג'אם 2?

חברתו של איקר קסיאס פתחה אינסטגרם בסערה, אייזיאה תומאס מתכנן קריירה ככוכב קולנוע וקייל לפארטי רוצה לפגוש את ברזיל או ארגנטינה ביורו. וגם: משחק הכיסאות במסיבת העיתונאים של המטס

עריכת וידאו: מרום שפיצר

11:10: כיסא עולה, כיסא יורד

מסיבות עיתונאים הם בדרך כלל אירוע משעמם שכולל הרבה קלישאות. במקרה של ג'ייקוב דגרום ודניאל מרפי מניו יורק מטס, שהחליטו לשחק עם הכיסאות שלהם וליצור מחזה משעשע.

11:08: האודישנים לספייס ג'אם 2 בעיצומם

אחד הסרטים המדוברים בעולם הספורט בתקופה האחרונה הוא ספייס ג'אם 2. כ-20 שנים אחרי הסרט הראשון, הסרט השני צפוי להציג את לברון ג'יימס בתפקיד הראשי, אך שאר השחקנים הם סימן שאלה אחד גדול.

שחקן אחד שכבר הציע את עצמו לתפקיד הוא אייזיאה תומאס מבוסטון, שרוצה מאוד להחליף את מאגסי בוגס בתפקיד הרכז הקטן והתזזיתי. זה יעבוד לו? ככל הנראה זה תלוי בלברון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

11:05: קייל לפארטי ושליטה מפוקפקת בגיאוגרפיה

חלוץ צפון אירלנד, קייל לפארטי, היה כל כך מאושר מההעפלה של נבחרתו ליורו, שהוא ככל הנראה שכח שמשחקות בו רק נבחרות אירופאיות. בחצי חיוך (תחליטו אתם) הוא כבר מחכה למשחקים מול ארגנטינה וברזיל.

11:00: שרה קרבונרו פותחת אינסטגרם

חברתו של איקר קסיאס, העיתונאית שרה קרבונרו, היא אחת הדמויות הפופולאריות בספרד. לאחרונה עזבה את עבודתה ככתבת בערוץ טלוויזיה כדי להצטרף לבן זוגה בפורטוגל. לאחר תקופה ארוכה שסירבה לפתוח אינסטגרם, החליטה לעשות זאת ואף הפתיעה עם סרטון משעשע בו היא חוטפת עוגה לפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully