וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' גבר על רפאל נדאל וזכה בטורניר בייג'ינג

הסרבי רשם ניצחון שביעי בשמונת המפגשים האחרונים מול הספרדי עם 2:6, 2:6 מרשים וזכה בפעם השישית בטורניר הסיני. תואר 56 לנולה בקריירה. ואוורינקה זכה בטורניר טוקיו עם 2:6, 4:6 על פר

נובאק דג'וקוביץ' עם התואר בטורניר בייג'ינג. AP
הרצף המטורף נמשך. נובאק דג'וקוביץ'/AP

נובאק דג'וקוביץ' זכה היום (ראשון) בפעם השישית בטורניר בייג'ינג לאחר שגבר 2:6, 2:6 על רפאל נדאל במשחק נהדר. השניים נפגשו באותו מעמד בפעם השנייה תוך שלוש שנים, ושוב היה זה נולה שיצא עם ידו על העליונה. נולה ניצח את 29 המשחקים האחרונים שלו (עם 27 מערכות) ברציפות בבייג'ינג וזהו התואר ה-56 בקריירה שלו.

נובאק דג'וקוביץ' עם התואר בטורניר בייג'ינג לצד רפאל נדאל. AP
נדאל עדיין מוביל על נולה במאזן המפגשים/AP

דג'וקוביץ' ביצע במערכה הראשונה 11 שגיאות לא מחויבות, אבל בכל פעם שנדרש ידע להעלות את הרמה (8 ווינרים). הסרבי ניצל 2 מ-3 אפשרויות השבירה שלו כדי לנצח 2:6 תוך 41 דקות.

לפני המערכה השנייה נדאל נבדק לאחר שהתלונן על פציעה, ונולה ניצל זאת כדי לשבור כבר במשחקון השלישי. דג'וקוביץ' לא הסתכל אחורה, עלה ל-1:5 וסגר עניין במהירות כדי לזכות בתואר השמיני שלו העונה.

המפגש היה ה-45 ביניהם - הכי הרבה בעידן המודרני, כשהמאזן עומד על 22:23 לנדאל. דג'וקוביץ', שניצח במפגש הקודם ביניהם בגמר בסין לפני שנתיים, ניצח בשבעה מתוך שמונת המפגשים האחרונים והוא מוביל 7:15 על משטחים קשים. דג'וקוביץ' יקבל 654 אלף דולר ו-500 נקודות דירוג, בעוד נדאל יסתפק ב-295 אלף דולר ו-300 נקודות דירוג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
עוד אכזבה. נדאל/רויטרס

סטן ואוורינקה זכה הבוקר (ראשון) בטורניר טוקיו (סך פרסים 1.2 מיליון דולר) אחרי שגבר 2:6, 4:6 על בנואה פר בגמר. עבור ואוורינקה זה היה תואר רביעי העונה (אחרי שנאי, רוטרדאם והרולאן גארוס), בשנה הטובה בקריירה שלו (מאזן 0:4 בגמרים), והוא הפך לשוויצרי הראשון שזוכה בטורניר מאז רוג'ר פדרר ב-2006.

ואוורינקה שלח לחלוטין בגמר ה-20 שלו בקריירה (9:11), בטרם השלים ניצחון תוך 65 דקות והרוויח 306 אלף דולר ו-500 נקודות דירוג. הוא אומנם נשבר במשחקון החמישי, אבל השיג בסופו של דבר שלוש שבירות ב-26 הדקות הראשונות של המערכה הראשונה. במערכה השנייה השניים שמרו על ההגשה, עד שבמצב של 4:5 לטובתו אלוף הרולאן גארוס השיג שבירה מול המדורג 32 בעולם במשחקון העשירי, והשלים את המשימה. פר, לעומת זאת, ענד על ראשו שוב את הסרט שהיה לו מול נישיקורי בחצי הגמר, אבל יתנחם בעלייה של שמונה שלבים למקום ה-24 בעולם.

הטניסאי השוויצרי סטניסלס ואוורינקה, אלוף טוקיו. רויטרס
עונה מצוינת. ואוורינקה/רויטרס

גרבינייה מוגורוסה זכתה היום בתואר הכי גדול שלה בקריירה, אחרי שגברה 5:7, 4:6 על טימאה בשצ'ינסקי בגמר טורניר בייג'ינג. הספרדייה, שתעלה למקום הרביעי בעולם (רק נקודה אחת מהמקום השלישי), אומנם זכתה בשנה שעברה בטורניר הובאן, אבל מאז הפסידה בשני גמרים (ווימבלדון ו-ווהן). היום היא לא הסתירה את שמחתה: "זו תחושה מדהימה, זה הישג אדיר עבורי". בשצ'ינסקי, שגברה בדרך על איבנוביץ' וסוארס נבארו, הוליכה 2:5 במערכה הראשונה ו-0:2 בשנייה, אבל איבדה את היתרון מול הספרדייה בת ה-22, שהפכה לטניסאית הכי צעירה שזוכה בתואר חשוב מאז פטרה קביטובה ב-2011 (שבגיל 21 זכתה בטורניר סיום העונה). השוויצרית, מנגד, תעלה לטופ-10 בדירוג שיתפרסם מחר.

הטניסאית הספרדייה גרבין מוגורוסה. רויטרס
רגע מתוק בקריירה. מוגורוסה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully