וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ניצחון בכורה למולי קצורין עם 72:89 על טובינגן

אחרי שני הפסדים בפתיחת העונה, הצליחה ברמרהאבן לרשום ניצחון מרשים בחוץ, אקס מכבי ראשון לציון ג'רי סמית' רשם משחק גדול עם 30 נקודות. דרושאפקה ניצחה 53:59 את גזיאנטפ

מאמן בני הרצליה מולי קצורין. מגד גוזני
יכול סוף סוף לחייך. קצורין/מגד גוזני

ברכות למולי קצורין. המאמן הישראלי המנוסה רשם הערב (שבת) את הניצחון הראשון שלו בליגה הגרמנית עם 72:89 מרשים במיוחד בחוץ מול טובינגן. ג'רי סמית', אקס מכבי ראשון לציון, רשם משחק ענק עם 30 נקודות, 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חטיפות, יאניק פריז קלע 14 והוסיף 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.

אלבה ברלין עשתה את שלה ושמרה על מאזן מושלם אחרי 75:80 בחוץ על קריילסהיים. אלמדין קיקנוביץ' בלט עם 16 נקודות אצל אלבה עם 16 נקודות ו-5 ריבאונדים.

הליגה הטורקית בכדורסל נפתחה היום כשיריבת מכבי תל אביב ביורוליג דרושאפקה מנצחת 53:59 את גזיאנטפ בחוץ. אמיר פרלדז'יץ', ששיחק בשנה שעברה בפנרבחצ'ה/אולקר, הוביל את קלעי דרושאפקה עם 11 נקודות, אלפרד לוקאס ג'יימון הוסיף 10 ורג'י רדינג - שהצטרף לקבוצה מאלבה ברלין בקיץ - הוסיף 9 נקודות ו-5 ריבאונדים. מרכוס סלוטר סיים עם 5 נקודות ו-4 ריבאונדים וסמיח ארדן הסתפק ב-5 נקודות ו-4 ריבאונדים גם הוא. אצל גזיאנטפ בלט ג'וואד הייסון וויליאמס עם 23 נקודות ו-6 ריבאונדים.

במשחק נוסף שנערך בליגה הטורקית ניצחה גלאטסראיי 58:80 את טרבזונספור. ולדימיר מיצוב הוביל את קלעי גלא עם 18 נקודות, כשבו מקאלב מוסיף 17 נקודות ולוקח 9 ריבאונדים. ג'ואי דורסי, שהגיע לטורקיה הקיץ אחרי ששוחרר מיוסטון, סיים עם דאבל-דאבל של 10 נקודות ו-10 ריבאונדים ואריק מקולום - ששיחק בעבר בישראל - סיים עם 15 נקודות.

  • עוד באותו נושא:
  • דרושאפקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully