וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: הנהג איבד שליטה, נכנס בקיר ושרד תאונה קשה

קרלוס סאינס הספרדי בן ה-21, בשנתו הראשונה בסבב, נפצע כשאיבד שליטה על רכבו ונכנס היישר אל תוך הקיר. הוא פונה לבית החולים בהכרה מלאה ואותת שהוא בסדר. רוזברג יזנק מהפול פוזישן

קרלוס סאינס נהג פורמולה 1. AP
פונה לבית החולים בהכרה. קרלוס סאינס/AP

שוב תאונה קשה בספורט המוטורי, והפעם היא מגיעה בפורמולה 1: הנהג קרלוס סאינס נפגע קשה במהלך האימון האחרון בתחרות הגרנד פרי ברוסיה. המכונית שלו נכנסה עמוק אל תוך המחסומים לאחר שהנהג איבד את השליטה בסיומו של המסלול הישר. סאינס איבד את השליטה תוך כדי ניסיון בלימה, החליק אל מורד הקיר ונכנס במחסום. למרות הדברים, הוא נותר בהכרה.

פרנץ טוסט, מנהל הצוות "טורו רוסו" שסאינס חבר בו, עדכן: "הוא בהכרה ונמצא כרגע עם הרופאים. אנחנו לא יודעים באיזה מצב הוא, אבל עד עכשיו נראה שהוא בסדר". עם פינויו באמבולנס העלה הנהג את שתי אגודליו לכיוון מצלמות הטלוויזיה כדי לאותת שהוא בסדר. "זה נראה שהמכונית איבדה שליטה במהלך הבלימה ואנחנו חייבים לדעת למה זה קרה", המשיך טוסט. מסע החילוץ של סאינס נמשך לא פחות מ-20 דקות כשהדאגות ניכרו באותו זמן על פניהם של חברי קבוצתו שלא ידעו באיזה מצב הם ימצאו את הנהג הספרדי.

אנשי פורמולה 1 מחלצים את רכבו של קרלוס סאינס. AP
המחלצים בניסיון להציל את הרכב/AP

טוסט גם נשאל האם מדובר בפגם של המכונית או של הנהג, הודה ש"קשה לדעת כרגע", אבל רמז שכנראה מדובר בכשל של הנהג. בנוסף הוא העריך שסאינס בן ה-21 שהועבר לבית החולים כדי לקבל טיפול רפואי, לא ישתתף במקצה הדירוג. סאינס הוא בנו של מי שהיה פעמיים אלוף העולם ובעל השם הזהה, והוא עורך השנה את הופעת הבכורה שלו בפורמולה 1. למרות גילם הצעיר, סאינס וחבריו לצוות הרשימו במהירות ובמקצוענות שלהם ועל כן התקבלו לפורמולה 1.

במקצה הדירוג שהסתיים לאחר מכן, היה זה ניקו רוזברג שהשיג פול פוזישן שני ברציפות והעניק למרצדס פול 14 מתוך 15 העונה (רק סבסטיאן פטל קטע את הרצף בסינגפור). הגרמני קבע את ההקפה המהירה ביותר עם 1:37.113 דקות והקדים את אלוף העולם לואיס המילטון, שהוא עמיתו לקבוצה ומוליך דירוג הנהגים. ואלטרי בוטאס הפיני יזנק שלישי. הצמד של פרארי, פטל וקימי רייקונן, השלים את הטופ 5.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אנשי פורמולה 1 מנסים לחלץ את הנהג קרלוס סאינס מרכבו. Lars Baron, GettyImages
מסע החילוץ נמשך כ-20 דקות/GettyImages, Lars Baron

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully