וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: נעלי מסי החדשות, הארדן כפי שלא ראיתם מעולם

אדידס השיקה מהדורה מיוחדת של נעליים על שם כוכב ברצלונה. עוד ממסי: הארגנטינאי העביר מסר לרשויות המס. וגם: ליברפול לוקחת ברצינות גדולה מדי מועמד לאימון וכוכב יוסטון מגשים חלומות

עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: קלופ מגיע לליברפול

18:00: נעלי מסי החדשות

חברת אדידס הוציאה היום מהדורה מוגבלת של נעלי ליאו מסי בשם "מסי 10/10", שמוצעת למכירה בברצלונה החל מהיום (10 באוקטובר). עם זאת - רק 89 אנשים בני מזל יוכלו לרכוש זוג שכזה. אדידס ייצרה רק 100 זוגות כאלה: זוג אחד יילך למסי עצמו, ועוד עשרה זוגות יילכו לשחקנים בנבחרת ארגנטינה. הנעליים עוצבו על מנת לחגוג את "ההמצאה מחדש של התפקיד 10", ויוצאו רק במידה המדויקת של מסי (43 ו-2/3).

11:15: המכתב המצחיק לאוהד ליברפול

מי מכם לא חלם לאמן את הקבוצה האהודה עליו? זה בדיוק מה שעשה אוהד ליברפול, שפנה לראשי המועדון אחרי פיטוריו של ברנדן רוג'רס, והציע את עצמו לתפקיד. מה שמצחיק בסיפור (או מכובד אם תרצו) הוא התשובה שהעניק המועדון לאותו אוהד, ובו נכתב כי המועדון לא מצא אותו מתאים לתפקיד שכן "אנחנו מחפשים אדם עם יותר מניסיון במשחק המקצועני". עוד נכתב במכתב: "על פי הניסיון שהצגת, לקחת את פורטסמות מהליגה השנייה עד לזכייה בפרמיירליג ובליגת האלופות בארבע עונות בפיפ"א 15 זה לא הסטנדרטים הדרושים שאנחנו מחפשים כרגע. למרות זאת, אנחנו מודים לך על ההתעניינות ומצפים לשמוע ממך בעתיד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

ליאונל מסי מושבת מפעילות, אבל זה לא מפריע לו להמשיך ולתפעל את חשבון האינסטגרם שלו שכולל 26 מיליון עוקבים. "וכך אני מרגיש ה..." היה המסר שהעביר לגולשים תוך שרואים את רגלו מקובעת. אז מה זו ה-ה' הזו (שבאנגלית הופיעה כ-H)? אחרי שהבהיר כי אין קשר לנבחרת ארגנטינה התברר כי מדובר ב-Haicenda, רשויות המס הספרדיות שהחליטו להעמיד את כוכב ברצלונה ואביו למשפט, והדרישה בעניינם דורשת 22.5 חודשי מאסר.

10:00: הפרסומת החדשה של מוזגוב

זו לא הפרסומת הראשונה של טימופיי מוזגוב שמוקדם יותר השנה כבר פרסם בירה, אבל הפעם הוא מנסה לשכנע אותנו לקפוץ בפארק טרמפולינות. "כאן אני מתאמן במהלך הקיץ", הצהיר הכוכב.

9:50: ססק פברגאס מסתבך

ססק פברגאס, כוכבה של צ'לסי, אמנם זוכה לתדמית חיובית בסך הכול, אבל נראה שהפעם הוא הסתבך בגדול אחרי שרישיון הנהיגה שלו נשלל למשך חצי שנה. הוא תועד נוהג ב-60 קמ"ש יותר מהגבול המותר באיזור מגוריו, כלומר נסע במהירות של 110 קמ"ש במקום שבו מותר לנהוג עד 50. בנוסף, הוא ספג שש נקודות כמו גם קנס כספי. יש מתנדבים להעניק לו טרמפ בזמן הקרוב?

דניאלה סמאן עם ססק פברגאס, צ'לסי. GettyImages
איך יגיע לאימונים? פברגאס/GettyImages

9:00: הארדן כפי שלא ראיתם מעולם

"מה אתם רוצים שג'יימס הארדן יעשה", פנתה חברה מסחרית לחובבי כדורסל, והכוכב אכן עשה. החוקים פשוטים: אם הארדן מחטיא, הוא צריך לבצע את המשימה, ואם הוא קולע, הוא משוחרר. חלק מהמשימות היו משעשעות כמו סלפי עם גמל, ביקור בבית ספר מקומי, ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully