וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו ייעדר לפחות חודש, ויחמיץ את הדרבי

החשש של מנצ'סטר סיטי התאמת אחרי שהתברר ששהכוכב שנפצע במדי ארגנטינה בהפסד לאקוודור סובל משני קרעים בשריר הירך האחורי ויזדקק להחלמה ממושכת. יחמיץ גם את צמד המשחקים מול סביליה

סרחיו אגוארו, נבחרת ארגנטינה. AP
לא נעים. אגוארו/AP

אפשר להניח שאחד האנשים הכי עצובים כיום בדרום אמריקה הוא סרחיו אגוארו. החלוץ המצוין של מנצ'סטר סיטי, שנפצע במהלך משחקה של נבחרת ארגנטינה נגד אקוודור והפסידה לה, יחמיץ את הדרבי של מנצ'סטר ב-25 בחודש הזה אחרי שבאלביסלסטה הודיעו כי בתום בדיקות שנערכו לקון עלה כי הוא סובל משתי פציעות בשריר הירך האחורי, מה שיגרום לו להיעדר במשך כחודש.

אגוארו כידוע נפצע בהפסד 2:0 לאווקדור ביום חמישי האחרון, ובסיום המשחק אמר לעיתונאים שהוא חושש שהוא יאלץ להיעדר כחודש מהמגרשים. אלא שתקופת ההתאוששות, כך מתברר, היא לפחות חודש. "אחרי שהוחלף לאחר 22 דקות במחצית הראשונה במשחק נגד אקוודור, הבדיקות של אגוארו העלו שהוא סובל משני קרעים בשריר הדו ראשי ברגלו השמאלית", נמסר בהודעה הרשמית.

פרט למשחק החשוב של סיטי באולד טראפורד, אגוארו יחמיץ בוודאות את המשחקים נגד בורנמות', סביליה (בבית ובחוץ), נוריץ' סיטי וקריסטל פאלאס, כמו גם את משחק החוץ נגד אסטון וילה ב-8 בנובמבר. החלוץ שהבקיע חמישייה נגד ניוקאסל בשבת האחרונה נבדק אחרי אותו משחק מחשש שהוא יפתח פציעה כזו ומתברר כי הצוות הרפואי של המועדון הזהיר אותו מפני החמרת הפציעה עוד לפני משחק הנבחרת. כשחרארדו מרטינו נשאל לפני המשחק על כשירותו של אגוארו הוא השיב כי כל הסגל כשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully