וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות השעיית בלאטר: הבחירות לראשות פיפ"א עשויות להידחות

נציגים אירופאיים בוועד הפועל של התאחדות הכדורגל העולמית דורשים לעכב את הבחירות לראשות הארגון, ככל הנראה בניסיון לאפשר למישל פלאטיני לטהר את שמו. המועד המתוכנן: 26 בפברואר

נשיא פיפ"א ספ בלאטר עם נשיא אופ"א מישל פלאטיני. GettyImages
ההשעייה תגרור דחייה? פלאטיני עם בלאטר/GettyImages

בכירים בוועד הפועל של פיפ"א דורשים לדחות את הבחירות לראשות הארגון שתוכננו ל-26 בפברואר, בעקבות השעיית הנשיא היוצא ספ בלאטר, מזכ"ל הארגון ג'רום ואלקה ונשיא אופ"א מישל פלאטיני.

כמה חברים בוועד, בהם דייויד גיל מאנגליה, וולפגנג נייסרבך מגרמניה ומישל דהוג מבלגיה קראו לכנס ישיבת חירום של הוועד בשבועות הקרובים, בצל ההתרחשויות האחרונות, שבראש סדר היום שלה יעמדו הבחירות שעליהן הכריז בלאטר בחודש יוני האחרון. הוועד יתכנס ב-20 באוקטובר בציריך.

גם חברות אופ"א עשויות לדון בדרישה לעיכוב הבחירות, בפגישה שנקבעה ליום חמישי הבא. הנשיא פלאטיני הגיש את מסמכי המועמדות שלו לראשות פיפ"א לפני שהשעייתו נכנסה לתוקף, ודחייה של בחירת הנשיא החדש להתאחדות העולמית עשויה לסייע לו לנצח במירוץ להחלפת בלאטר.

המועד האחרון להגשת מועמדות לבחירות הוא 26 באוקטובר – בעוד כשבועיים וחצי. עד כה עלו שמותיהם של הנסיך עלי הירדני, שהפסיד לבלאטר בבחירות במאי האחרון, של נשיא ההתאחדות האסייתית סלמן בן אברהים אל חליפה מבחריין, וגם זיקו הברזילאי הביע את רצונו להתמודד. פלאטיני עדיין איתן בדעתו להתמודד, והגיש ערעור על השעייתו, כמו גם בלאטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully