וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גצה ייעדר 10-12 שבועות, בנזמה 3 שבועות, אגוארו מחוץ לדרבי?

קשר באיירן נפצע בירך בהפסד לאירלנד, חלוץ ריאל מדריד נפצע בשריר הירך האחורי מול ארמניה, כוכב סיטי נפגע גם הוא בשריר הירך האחורי מול אקוודור, ועלול להיעדר שבועיים

אנטואן גריזמן שחקן נבחרת צרפת חוגג עם קארים בנזמה. רויטרס
חגג, ומיד נפצע. בנזמה עם גריזמן/רויטרס

נבחרת צרפת הביסה אמש (חמישי) 0:4 את ארמניה, כשקארים בנזמה המשיך את כושרו הנהדר מריאל מדריד עם צמד בזק בדקות 77 ו-79 במה שהיו השערים הראשונים שלו בנבחרת צרפת ב-2015.

אלא שבדקה ה-80 נפצע בשריר הירך האחורי, דידה החוצה והוחלף על ידי אוליבייה ז'ירו. כעת מתברר שהפציעה של בנזמה תגרום לו להיעדר משלושת השבועות הקרובים. החלוץ שוחרר מסגל הטריקולור, שיפגשו ביום שני את דנמרק למשחק אימון נוסף, ואמור להחמיץ את משחקי ריאל מדריד מול לבנטה, פריס סן ז'רמן, סלטה ויגו ולאס פלמאס. השתתפותו במשחק הנוסף של הבלאנקוס מול פריס סן ז'רמן, בתחילת נובמבר, עדיין מוטלת בספק.

לאחר המשחק אמר מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן: "אני שמח מאוד בשביל קארים, תמיד חשוב שהחלוצים יבקיעו והוא כבש צמד, אבל יותר חשוב מזה - היה לו משחק טוב. הפציעה? הוא הרגיש קצת כאבים אחרי השער השני, אבל זה לא רציני".

שחקן נבחרת גרמניה מריו גצה. רויטרס
כואב הלב. גצה/רויטרס

אם ההפסד המפתיע לאירלנד אמש (חמישי) לא הספיק, הרי שהכדורגל הגרמני קיבל היום חדשות רעות נוספות: מריו גצה, שנפצע בירך והוחלף בדקה ה-35 על ידי אנדרה שורלה, ייעדר 10-12 שבועות מהמגרשים.

גצה, שפתח את העונה בצורה נפלאה עם באיירן מינכן וספר שער אחד ושלושה בישולים בשמונת מחזורי הפתיחה בבונדסליגה, נפגע בתיקול עם ג'יימס מקארתי, ויחמיץ את מרבית המשחקים הקרובים של הבווארים - בין היתר את המפגשים עם ארסנל בליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שחקן נוסף ששילם את מחיר משחקי הנבחרות הוא סרחיו אגוארו. חלוץ נבחרת ארגנטינה נפצע בשריר הירך האחורי כבר בדקה ה-24 בהפסד 2:0 לאקוודור, ירד מהמגרש על אלונקה והוחלף על ידי קרלוס טבס, ובאנגליה טוענים שהוא עלול להחמיץ את הדרבי של מנצ'סטר, שיתקיים עוד כשבועיים באולד טראפורד.

אגוארו, שנמצא בכושר אישי נפלא וכיכב עם חמישייה מול ניוקאסל רק לפני כשבוע, ככל הנראה יחמיץ גם את משחק הליגה מול בורנמות', כמו גם את משחק ליגת האלופות מול סביליה.

סרחיו אגוארו, נבחרת ארגנטינה. AP
דווקא שהוא בכושר כל כך טוב. אגוארו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully