וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מני פקיאו שוחח עם פלויד מייות'ר על אפשרות לקרב חוזר"

בארה"ב מדווחים כי הפיליפיני פנה לאמריקאי בבקשה לקרב נוסף שייערך במזרח התיכון או במפרץ הפרסי. סוכנו של פקיאו: "אני לא יודע למה הוא אמר את זה, מייוות'ר פרש ולא ילחם מחוץ לארה"ב"

פלויד מייוות'ר נגד מני פאקיאו. Al Bello, GettyImages
קרב נוסף? מייות'ר/GettyImages, Al Bello

הסיפור של השנה בעולם האיגרוף הוא כמובן פרישתו של אחד המתאגרפים הטובים בכל הזמנים, פלויד מייוות'ר. מייוות'ר ניצח במהלך השנה האחרונה את יריבו הגדול ביותר, מני פקיאו, ופרש סופית אחרי קרב מול אנדרה ברטו, אז השווה את שיאו של רוקי מרציאנו עם 49 ניצחונות ואפס הפסדים.

מייוות'ר טען שוב ושוב כי הוא אינו מתכוון לחזור לספורט למרות רצון הקהל לראות קרב נוסף מול פקיאו והעובדה כי ניצחון נוסף ישים אותו במאזן של 0:50. עם זאת, ציטוט מעניין של פקיאו הלילה (בין חמישי לשישי) הצית שוב את הדמיון.

פקיאו טען שהוא עצמו דיבר עם מייוות'ר והשניים שוקלים קרב נוסף, שעשוי בסיטואציה מסויימת להיערך במזרח התיכון או במפרץ הפרסי. פקיאו טען כי גם אמיר קאן נשקל לקרב הבא שלו, אחרי שיחלים סופית מהפציעה בכתפו, שהטרידה אותו לדבריו בקרב מול מייוות'ר.

מני פקיאו מתאגרף פיליפיני חוגג עוד תואר אלוף עולם. רויטרס
יצליח לשכנע את יריבו? פקיאו/רויטרס

סוכנו של פקיאו, בוב ארום, דחה את הטענות: "אין לי מושג על מה מני מדבר, תצטרכו לשאול אותו כי הוא אמר את זה. לדעתי מייוות'ר כבר לא יחזור, ובכל אופן, קשה לראות אותו נלחם מחוץ לארה"ב, גם אם יחליט לחזור".

בכל אופן, אוהדי הספורט בעולם מחזיקים אצבעות ומקווים לקרב נוסף בין שני המתאגרפים הטובים בעשור האחרון, במפגש שעשוי להציל את הספורט השוקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully