וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינו: "נצטרך להסתדר ללא קון", דונגה: "צ'ילה הייתה יעילה"

הפציעה של חלוץ נבחרת ארגנטינה מטרידה את מאמנו לא פחות מההפסד לאקוודור: "הם ניצחו בכל אספקט של המשחק". מאמן ברזיל ניסה להסביר את הפסד נבחרתו. סמפאולי: "ניצחון שנותן כבוד"

עריכה: מרום שפיצר

משחקי מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה יצאו לדרך רק הלילה (בין חמישי לשישי) וכבר סיפקו סנסציה של ממש, כאשר ארגנטינה, סגנית אלופת העולם, הובכה בביתה בלי מסי והפסידה 2:0 לאקוודור. במשחק המרכזי של ליל אמש ניצחה אלופת דרום אמריקה צ'ילה את ברזיל נטולת ניימאר 0:2 וסיפקה הצהרת כוונות לקראת המשך הקמפיין.

שחקני נבחרת ארגנטינה חבייר מסצ'ראנו, קרלוס טבס, מאוכזבים. AP
אכזבה גדולה. מסצ'ראנו/AP

בארגנטינה מודאגים מאוד לא רק בשל ההפסד המפתיע, אלא גם בשל הפציעה של סרחיו אגוארו שמתח את שריר הירך האחורי והוחלף במחצית הראשונה על ידי טבס כשהוא ממרר בבכי. כבר ביום רביעי הבא תתארח ארגנטינה אצל פרגוואי כשהיא חייבת לנצח וללא אגוארו ומסי זה הולך להיות קשה מאוד. חרארדו מרטינו, מאמן האלביסלסטה אמר אחרי ההפסד המפתיע: "קשה לי להגיד מה השתבש, אבל שיחקו לא חכם עם הכדור ולא היינו יצירתיים. לא הצלחנו ליצור שטחים עם שחקנים שטובים מאוד באחד על אחד. אקוודור ניצחו אותנו בכל אספקט של המשחק. ברור שהנבחרת צריכה לשחק הרבה יותר טוב".

על הפציעה של אגוארו: "קון התחיל את המשחק הזה בסדר גמור ושיחק עם קצב גבוה. הוא הגיע עם מתיחה מהאימון של מנצ'סטר סיטי השבוע, אנחנו טיפלנו בו היטב, אבל אני מבין שזו פציעה אחרת. הוא ייחסר לנו מול פרגוואי ונצטרך להסתדר". כרגע, נראה כי אגוארו לא ישחק מול פרגוואי ולא ברור אם יחזור בזמן למשחקה של מנצ'סטר סיטי מול בורנמות' בעוד שמונה ימים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן נבחרת ברזיל דונגה. AP
ניסה להסביר. דונגה/AP

גם בברזיל היו מאוכזבים מאוד מההפסד ויודעים שהם יהיו חייבים לנצח את ונצואלה בבית בלילה שבין שלישי לרביעי כדי לא להיכנס לסחרור ולמצב ממנו יהיה קשה לצאת. המאמן, דונגה, ניסה להסביר את היכולת: "היה משחק שקול מאוד, אך צ'ילה הייתה יותר יעילה על המגרש כי היא ניצלה את ההזדמנויות שלה. הייתה חסרה לנו סיומת ומהירות".

דונגה המשיך: "אנחנו מכירים את השחקנים של צ'ילה, הם משחקים במועדונים גדולים באירופה והיא יריבה קשה מאוד. ידענו שיהיה משחק קשה, אך הוא היה שקול עד השער הראשון. זו נבחרת שמשחקת יחד כבר 5 שנים, יש להם שיטה מעניינת מאוד והם משחקים כדורגל בוגר".

בצד המנצח, מאמן צ'ילה חורחה סמפאולי התענג על הניצחון: "לא הייתה לברזיל אפילו הזדמנות אחת להבקעה, זה ניצחון מאוד חשוב לנו וצעד ראשון אל עבר המטרה. ניצחון על ברזיל, שזכתה במונדיאל חמש פעמים, זה משהו מיוחד. ניצחנו קבוצה טובה ומוכשרת מאוד שבוודאות תהיה במונדיאל הקרוב, זה נותן הרבה כבוד לצ'ילה".

על העובדה שהיציעים לא היו מלאים למרות היריבה האטרקטיבית, זאת בשל מחירים גבוהים של כרטיסים אמר: "חשוב מאוד שתהיה תמיכה בנבחרת, מחירי הכרטיסים ירדו כדי שבמשחק הבא נקבל תמיכה".

מאמן נבחרת קולומביה חוסה פקרמן. GettyImages
מתכונן למשחק הבא. פקרמן/GettyImages

קולומביה פתחה גם היא את הקמפיין בצורה טובה עם 0:2 על פרו. המאמן, חוסה פקרמן, דיבר על המשחק: "שתי הקבוצות ניסו לתקוף ושיחקו היטב, אנחנו עשינו דברים טובים בהתקפה ואנחנו מצפים למשחק הבא. אני מקווה שכל הפצועים שלנו יחלימו עד המשחק מול אורוגוואי ביום שלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully