וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "כנראה שבמחנה האימונים לא הבנו כמה אנחנו חלשים"

9.10.2015 / 9:00

קפטן מכבי חיפה התראיין לרדיו ללא הפסקה והתייחס למצבה של הקבוצה: "בישראל קשה לאנשים עם מישהו שמצליח הרבה שנים. בכלל לא קשה לשחק נגדנו. רק כאן עושים עניין מהגיל שלי. לא חגגנו יותר מדי מול רעננה"

one

קפטן מכבי חיפה, יוסי בניון, עבר ימים לא קלים במהלך העימות המתוקשר עם רוני לוי, אבל במחזור האחרון הוא שם את הדברים בצד וחזר להרכב מכבי חיפה. בניון סיפק לא מעט כותרות בסיום המשחק, כשהצהיר שאם רוני לוי יעזוב את הקבוצה, הוא יעזוב אחריו, וסיפר כי היחסים בינו לבין המאמן טובים. בראיון לתוכנית "יציע ג'" מבית רדיו צפון ללא הפסקה, סיפר בניון על המשבר במחזורים הראשונים ועל העתיד שלו ושל מכבי חיפה. "ההרגשה קצת יותר טובה עכשיו, לא ציפינו להיות במצב הזה בשלב הזה של העונה, היה חשוב לנו לקחת שלוש נקודות, אסור לשכוח שאנחנו במקום האחרון", אמר בניון והוסיף. "לגיטימי שחגגנו בסיום, בעונה שעברה שיחקנו 'על כלום', אולי כן הייתה שמחה מוגזמת. לא היו חגיגות, כי אין על מה לחגוג, אנחנו עדיין במקום האחרון".

על ההצהרה שלו במסיבת העיתונאים, לפיה מכבי חיפה תהיה קבוצה שקשה לשחק נגדה, אמר: "ממש לא הצלחנו עם זה, במחנה אימונים היה קשה לשחק נגדנו, הרגשתי שדברים מתחברים והייתה לי תחושה טובה. שיחקנו נגד קבוצות חזקות והקשנו עליהם, אבל בגביע הטוטו לא נראינו טוב וקבוצות הגיע מולנו להמון מצבים. לצערי, בכלל לא קשה לשחק נגדנו. להפך, היה קל יותר. יש שיפור במשחקים האחרונים. כנראה שבמחנה לא הבנו כמה אנחנו חלשים ולא טובים, הגענו לליגה וכבר בגביע הטוטו למרות שנצחנו לא נראינו טוב. ברור שהעובדה ששחקנים הגיעו מאוחר תרמה לנושא. אוברניאק רק הגיע ויכול להוסיף לנו המון".

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"לא הבנו עד כמה אנחנו חלשים". בניון/יוסי ציפקיס

בניון המשיך ואמר: "מכבי תל אביב היא הקבוצה החזקה ביותר בליגה היום, אנחנו רוצים להיות גם קבוצה לוחמת, שקשה לשחק נגדה, וגם קבוצה שנותנת הצגות. כרגע אנחנו רחוקים מזה מאוד". על יחסיו עם הקהל אמר: "אני מכבד את הקהל, רץ אליהם בכל הזדמנות. מתחילת העונה אני אחד היחידים שעושה סיבוב ומודה לקהל אחרי כל משחק".

על השמועות בנוגע אליו אמר: "בישראל קשה לראות אנשים מצליחים, לא רגילים לראות מישהו שהיה בטופ כל כך הרבה שנים, ועדיין נמצא שם וזוכה לכבוד ואהדה, קשה לאנשים והם מנסים לעשות דברים שמסיתים חלקים בקהל נגדי".

על העובדה שאיבד את מקומו בהרכב אמר: "יש כאלה שמוותרים ויש שעובדים קשה. אני עובד קשה, גם כשאיבדתי את המקום עבדתי קשה כדי להוכיח למאמן שמגיע לי לשחק. במשחק האחרון פתחתי, במחצית הראשונה הייתי פחות טוב, ובכל זאת רוני נתן לי לשחק 90 דקות. זה אומר שהוא מחזיק ממני, אני מקווה שרוני יראה בי כשחקן שיכול ומסוגל להיות כינור ראשון. יש הרבה שחקנים, תהיה רוטציה, אעשה הכל כדי להראות שאני מתאים להיות כינור ראשון. באירופה נושא הגיל לא עולה על הפרק אפילו, באיטליה לוקה טוני משחק בלי הפסקה בגיל 37 ומבקיע בצרורות, גם קלוזה מבקיע בלי הפסקה. אני רוצה לראות מי יעז להגיד שג'רארד צריך לשחק עשר דקות בארצות הברית בגלל הגיל. רק אצלנו זה ככה, באירופה המנטליות והתפיסה שונה. פעם, אחרי משחק חלש בנבחרת, כשהייתי בן 29, קראו לי 'זקן'. אם אני יכול לשבת על הספסל? עובדה שישבתי על הספסל בשקט מפתיחת העונה, למרות שבגביע הטוטו שיחקתי טוב. היו כאלה ששאלו מה אני עושה בחוץ".

על היחסים עם רוני לוי אמר: "לא היה שום פיצוץ ולא יהיה שום פיצוץ. אני יכול להבטיח, שמה שלא יהיה, אני כאן. רוני מבחינתי הוא האיש הנכון במקום הנכון, כל עוד אני פה אני אעשה את המקסימום". על עתידו במכבי חיפה הוסיף הקפטן: "אני יודע שדיברו ומדברים על זה הרבה. את ההחלטה שלי כבר קיבלתי. המשפחה שלי יודעת. יש כאלה שיאהבו, יש כאלה שפחות. גם יענק'לה לא יודע".

על השאלה האם הוא יסיים את העונה עם תואר אמר: "חד משמעית כן, אני באמת מאמין, מדבר הרבה עם השחקנים בחדר הלבשה. יש לנו סגל מצוין. קודם צריך לנצח בקריית שמונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יוסי בניון שחקן מכבי חיפה עם רוני לוי המאמן. יוסי ציפקיס
"לא היה שום פיצוץ". עם רוני לוי/יוסי ציפקיס

במכבי חיפה עקבו אמש אחר משחקו של השוער ולדימיר סטויקוביץ שפתח במדי סרביה במשחק הטעון מול אלבניה, והחמיאו לשוער על תצוגת ענק שהביאה לניצחון. "הרבה שנים לא היה שוער כזה בארץ, אנחנו במקום האחרון אבל במקום השני בליגה בספיגת שערים הרבה בזכותו, הוא רמה מעל לליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully