וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון יורה: "אם רוני לוי הולך, אני הולך איתו. המצפון שלי נקי"

4.10.2015 / 8:00

אחרי הניצחון הראשון, קפטן מכבי חיפה מדבר על יחסיו עם המאמן: "ממציאים עליי שקרים, אבל אני יודע מה אני עושה בשביל המועדון". שחקנים הבטיחו: "זאת חיפה החדשה". לפני הפגרה: מכת פציעות

one

יוסי בניון חיכה זמן רב לניצחון הבכורה של מכבי חיפה העונה. אמש, אחרי ה-0:2 על הפועל רעננה, נראה היה שהוא פורק תסכול של תקופה ארוכה. אחרי המשחק נראה הקפטן יחד עם שאר השחקנים כשהוא הולך לכיוון הקהל אבל שחקנים העידו כי לאחרונה הוא חש תסכול מכמה אוהדים שרודפים אותו מדי משחק. "ביקשנו ממנו שיישב כשהקהל ביקש, כי הרוב כן אוהב אותו וכן מעודד", אמר אחד מהם.

לאחר מכן, בניון התפנה לדבר מהלב על היחסים עם רוני לוי: "אני ורוני מדברים. אנשים יגידו שבגלל הניצחון אני מדבר אחרת. אבל למעט הבעיה שבגללה הלכנו לשחר, לא היה כלום. היו בעיות עם שחקנים אחרים אבל לא היה לי קשר לזה. במדינה אוהבים להכניס את השם שלי לכל בעיה. לא הייתה לי בעיה מעבר לזה עם רוני, גם כשלא שיחקנו דיברתי הרבה וגם כשאני משחק. רוני נותן לי את כל הכבוד, ואני לו מעל ומעבר. יש הרבה דברים שאני לא יכול לומר, היחסים שלי עם רוני מצוינים. אומר את הדברים בצורה הכי פתוחה בעולם: אם רוני לוי הולך הביתה, אני הולך איתו. אנשים לא יודעים מה קורה וזורקים את השם שלי. אני מחויב מאה אחוז לרוני ולא מתייחס לשאר. לפעמים הולך ולפעמים לא, אני תמיד רוצה יותר ויכול לתרום יותר".

אלירן עטר יוסי בניון מכבי חיפה חוגגים שער. יוסי ציפקיס
חיכה הרבה זמן לניצחון. בניון עם עטר/יוסי ציפקיס

עדות למאמץ הקבוצתי של מכבי חיפה אפשר היה לראות בסיום, כשלא מעט שחקנים יצאו מדדים מחדר ההלבשה. מארק ואליינטה ספג מכה יבשה וייבדק היום, אלון תורג'מן נפצע בחימום ומתח את שריר הירך האחורי, אלירן עטר סבל מכאב קל באזור המפשעה, יוסי בניון ספג מכה קלה, אייל משומר שסובל ממתיחה, אביחי ידין נפצע וגם לודוביק אוברניאק יצא כשהוא חבוש. "הגיע הזמן ששחקנים ירוצו, יתנו את הנשמה בשביל הקבוצה", אמר אחד מהם בצאתו מחדר ההלבשה והבטיח: "מה שאתה רואה כאן זה את מכבי חיפה החדשה. שחקנים נפצעים בשביל הקבוצה. רוני קיבל היום בחזרה את כל השחקנים שהיה חשוב לו לקבל. עטר ועזרא כבשו, יוסי הוסיף המון למשחק". לאור פגרת הנבחרת, במועדון מעריכים שרובם יהיו כשירים למשחק בקריית שמונה. בסיום המשחק חגגו השחקנים בחדר ההלבשה, כשהשמיעו את שירו של אייל גולן, "מי שמאמין".

עטאא ג'אבר לא נכלל אתמול בסגל בשל פציעה. הקשר עדיין לא חתם על חוזה מאז הפיצוץ עם המועדון, על רקע שינוי בתנאי החוזה של השחקן ביחס לסיכום הראשוני עם נציגו אבי נמני.

"זה היה ניצחון חשוב, לא היה קל", השיך בניון. "שיחקנו נגד קבוצה שעומדת הגנתית מצוין. במצב שאנחנו נמצאים בו, היינו צריכים להילחם כדי לנצח ולהוריד את הלחץ. לא צריך להסתנוור, אנחנו עם חמש נקודות. עדיין לא איפה שאנחנו רוצים להיות. לא יודע אם הקבוצה חיכתה לי, יש כאן סגל מספיק גדול, קרו כל מיני דברים לאורך החודשיים או שלושה האלה. המאמן מחליט, אני אישית עושה את המקסימום ומחכה להזדמנות. לשמחתי שיחקנו יום לאורך כל המשחק. יש כאן הרבה שחקנים וכל אחד יתרום. עברנו תקופה לא קלה, אבל מי שלא יודע לעמוד בלחצים ולהסתדר עם דברים מקומו לא בכדורגל. היו לי תקופות פחות או יותר טובות, המצפון שלי נקי. אני שומע כל מיני דברים ושטויות שאנשים ממציאים עליי, אם זה לאוהדים או לאנשים אחרים. ובגלל זה מקללים. זה נמשך כמה שבועות, אפשר לקלל אותי מהיום עד מחר, המצפון שלי נקי, אני יודע מה אני עושה בשביל המועדון הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני מכבי חיפה חוגגים שער עם אלירן עטר. יוסי ציפקיס
"זו מכבי חיפה החדשה"/יוסי ציפקיס

"לא משנה מה עברת בקריירה, יש לחץ. הכדור לא נכנס", הסביר הקפטן. "הייתה לי הזדמנות ונגחתי למשקוף. חיכינו לגול הראשון, לשמחתי אלירן כבש והוריד את הלחץ. פתאום שחקנים לא מפחדים לקבל את הכדור, נראינו כמו קבוצה אחרת". על הקהל אמר הקפטן: "רוב הקהל תמיד מעודד אותו, תמיד נותן לי דחיפה, יש כאלה שמקללים ואני לא מתייחס. הקהל מדהים, הם מגיעים בכמות גדולה וכיך לראות. יש כאלה שמושפעים מאינטרס של איש כזה או אחר, או שחקן עבר, ושולחים אותם לומר דברים כאלה ואחרים. אני לא מתעסק בשום דבר אחר חוץ ממכבי חיפה, זה רק צעד ראשון. צריכים לעשות סדרה של ניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully