וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית יוסף: "זה המשחק הכי טוב שלי, הייתה לי שנה עצובה בחולון"

כוכב הפועל רמת גן, שנתן לקבוצתו 82:84 על חולון: "הרגשתי שאני זורק אבנים לבריכה, זו הייתה השנה הקשה בחיי". ויצמן: "השארנו הכל על המגרש". חסין: "דיברנו על בית יוסף, ידענו שהוא יבוא בטירוף"

העולה החדשה לליגה הלאומית, הפועל רמת גן/גבעתיים סיפקה היום (חמישי) את הסנסציה הגדולה של סיבוב א' בגביע המדינה כשגברה 82:84 על הפועל חולון מליגת העל במשחק צמוד ונהדר. הגורם המרכזי לניצחון היה יועד בית יוסף, שקלע 36 נקודות והיה חם מאוד בקלאץ'.

בית יוסף אמר בסיום: "היו לי משחקים טובים, אבל לדעתי זה המשחק הכי טוב שלי. הרגשתי באיזשהו שלב שהסל זה סוג של חישוק, שזה בריכת שחיה ואני זורק אבנים. לא חשבתי לפני המשחק על חולון, היה לי מאוד עצוב שם, השנה הכי קשה בחיים שלי כנראה, אין לי מילים על מה שהיה היום".

"לא קיבלתי הזדמנות בליגת העל, אבל הראיתי שאני יכול לשחק נגד קבוצה בליגת העל, חבל אבל החיים ממשיכים.
אני מאוד מעריך את אלעד חסין, אין בי נקמה, יש בי רק אהבה וחמימות, אני שחקן כדורסל ופה נותנים לי לשחק
יש פה מועדון מיוחד, קהל ש-30 שנה חיכה למשחק הזה, הגיע לו המשחק הראשון הזה, הניצחון הגדול הזה. אלעד חסין אמר שיש אלוהי כדורסל, אז אם יש דבר כזה, הוא היה היום איתנו".

וויל קלייבורן שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
היחיד שתיפקד בחולון. קלייבורן/מגד גוזני

מאמן המנצחת, יניב ויצמן אמר בסיום: "זו הפועל רמת גן-גבעתיים, מה שאתם רואים פה. היו פה שחקנים מצוינים בעבר, אני לא אזכיר שמות. כל שנה עלינו עוד מדרגה, אבל מי שנשאר איתנו כל הזמן זה הקהל המדהים הזה. יש כאן שילוב של מחלקת נוער עם מסורת ארוכה מהפועל גבעתיים ויש פה היסטוריה מפוארת של הפועל רמת גן. זה שילוב מנצח".

על כוכב המשחק, יועד בית יוסף: "כולם מכירים את יועד, הוא שחקן אדיר. אבל אנחנו קבוצה, ואנחנו נותנים לו את הבמה. שחקנים שמו את הגוף, שיחקו פצועים וזה ניצחון גדול. עכשיו יש לנו את יבנה ביום שלישי. אנחנו קבוצה צנועה, אנחנו באים כל יום כדי להשאיר הכול על המגרש. השחקנים יודעים שאני אוהב אותם".

אלעד חסין, מאמן הפועל חולון התייחס להפסד ואמר: "דיברנו על יועד, ידענו מי זה וידענו שיבוא בטירוף. הוא נתן משחק גדול, קליעות מטורפות, כל הכבוד לו. אבל אני לוקח את האחריות עלינו. לא באנו אגרסיביים, היינו צריכים להיות נחושים יותר".

חסין סיכם: "זה טיבו של משחק מהסוג הזה. פתאום כל הקליעות שלהם נכנסות ושלנו פחות. חששנו מהמשחק הזה, עכשיו נצטרך לאסוף את עצמנו ולטפל בכמה פציעות. יש לנו ליגה ארוכה. לא רצינו להיות בסיטואציה הזאת, זה קרה, עכשיו צריך להשתפר. קרו לנו בפגרה הזאת יותר מדי דברים, אבל זה חלק מהמשחק. נתכונן טוב לעונה ונציג יכולת טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully