וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על גביע הקונפדרציות: ארצות הברית פוגשת את מקסיקו

זוכת הגולד קאפ של 2013 וזוכת הגולד קאפ של 2015 ייפגשו באצטדיון הרוז בול בקליפורניה למשחק אחד על כל הקופה, כאשר המנצחת תעפיל לטורניר ברוסיה בעוד כשנתיים (א', 4:30)

שחקני נבחרת ארצות הברית. GettyImages
ארה"ב מוכנה למשחק על כל הקופה/GettyImages

שתי הזוכות האחרונות בגולד קאפ, נבחרת ארצות הברית שהניפה את התואר ב-2013 ונבחרת מקסיקו, שחגגה בטורניר בקיץ האחרון, ייפגשו מחר בלילה (בין שבת לראשון, 4:30) למשחק בודד על הזכות להשתתף בקיץ 2017 בגביע הקונפדרציות ברוסיה, שיהווה חזרה גנרלית לקראת המונדיאל.

המפגש בין שתי היריבות הגדולות מאזור הקונקאק"ף ייערך בארצות הברית, באצטדיון הרוז בול בפסדינה, ליד לוס אנג'לס, המקום שאירח בין היתר את גמר המונדיאל ב-1994. האצטדיון הענק צפוי להיות מלא בכ-92 אלף צופים, עשרות אלפים מהם מקסיקנים שחיים בארצות הברית או כאלה שיחצו את הגבול לכבוד הקרב מול היריבה השנואה. מקסיקו תגיע עם המאמן הזמני ריקרדו פרטי ועם אנדרס גוארדאדו, שהחלים מפציעה ברגע האחרון. מנגד, יורגן קלינסמן הלחוץ יודע שהוא חייב ניצחון כדי להרגיע את הרחשים סביב תפקידו.

האמריקאים קיימו שני משחקי הכנה בחודש שעבר, כאשר ניצחו 1:2 את פרו וחטפו 4:1 מברזיל. מקסיקו קיימה אף היא שני משחקי הכנה בספטמבר וסיימה בתיקו 3:3 מול טרינידד וטובגו וב-2:2 דרמטי נגד ארגנטינה. במפגש האחרון בין הנבחרות, באפריל, ארצות הברית ניצחה 0:2. הניצחון האחרון של מקסיקו על האמריקאים היה לפני ארבע שנים וקצת, ביוני 2011, בגמר הגולד קאפ, 2:4 באצטדיון הרוז בול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully