וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי ואביו יעמדו למשפט, התביעה דורשת 22.5 חודשי מאסר

לאחר דיווחים לפיהם רק חורחה מסי יואשם, החליט שופט בית המשפט בספרד להענות לדרישת עורכי הדין של רשות המסים ולזמן למשפט גם את הפרעוש. למרות זאת, הוא ואביו לא צפויים להיכלא

צילום מסך

יומיים בלבד חלפו מהרגע בו צצו בספרד דיווחים לפיהם ליאונל מסי, כוכבה של ברצלונה, עומד להיות מנוקה מהאשמות נגדו בגין העלמת מס ועד הערב (חמישי), כאשר הפרעוש גילה שהוא עדיין בצרות, רציניות מאוד יש לומר.

שופט בית המשפט בברצלונה דחה את בקשת התובע המחוזי להעמיד לדין רק את אביו של השחקן, חורחה מסי וקבע כי גם השחקן יישב על ספסל הנאשמים לצד אביו ויעמוד למשפט. תחילה, התביעה דרשה שרק חורחה ייענש, ב-18 חודשי מאסר ובקנס בגובה מחצית מהסכום שעל פי החשד הועלם, אולם כאמור, השופט סירב לקבל זאת, לאחר שעורכי דין הפועלים מטעם רשות המסים הספרדית דרשו כי גם השחקן יועמד לדין.

מסי ואביו נאשמים בשלושה סעיפים שונים של העלמות מסים, כאשר על כל אחד מהסעיפים דורשת התביעה לפסוק עליהם עונש מאסר של שבעה חודשים ו-15 ימים, או בסך הכול, 22 וחצי חודשים בין סוגרים, הן למסי והן לאביו. למרות ההסתבכות הרצינית, נראה כי מסי ואביו לא ישבו בכלא בסופו של דבר, שכן בספרד נהוג כי אנשים עליהם נגזר עונש מאסר ראשון בחייהם והעונש הנגזר עומד על פחות משנתיים, לא נכלאים.

מסי ואביו מואשמים בהעלמות מס על סך 4.16 מיליון יורו הקשורות לדמותו של השחקן ולמזכרות שנמכרות בעזרתה. על פי החשד, ההעלמות התבצעו בין 2007 ל-2009 בעזרת חברות קש שהוקמו בבליז ואורוגוואי. עוד לא ברור מתי המשפט, שייערך בעיירה הסמוכה לברצלונה, ייצא לדרך.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. רויטרס
סיפור מטריד מאוד. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully