וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייג'ינג: נובאק דג'וקוביץ' עלה לרבע הגמר, השווה שיא של ג'ימי קונורס

הסרבי ניצח 2:6, 1:6 את ז'ה ז'אנג המקומי, שיפר את מאזנו באליפות סין הפתוחה ל-0:26 והשווה את ההישג של האמריקאי למספר הניצחונות ברציפות בתחילת טורניר מבחינתו. ישחק מול ג'ון איזנר

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
חוגג עוד ניצחון. דג'וקוביץ'/AP

המדורג מספר אחת בעולם נובאק דג'וקוביץ' שיפר את המאזן שלו בטורניר בייג'ינג מסבב ה-500 של ה-ATP ל-0:26. הסרבי עלה היום (חמישי) לסיבוב השלישי באליפות סין הפתוחה אחרי שניצח 2:6, 1:6 את ז'ה ז'אנג הסיני, שקיבל כרטיס חופשי לתחרות. דג'וקוביץ', שזכה בטורניר הזה כבר חמש פעמים בעבר, השתווה לג'ימי קונורס כטניסאי שמתחיל טורניר עם מספר הניצחונות השני הגדול ביותר אי פעם, כששניהם עם 0:26. במקום הראשון נמצא רפאל נדאל עם 0:31 ברולאן גארוס.

המדורג מספר אחת בעולם ישחק ברבע הגמר מול ג'ון איזנר, המדורג שישי בטורניר ו-13 בעולם. האמריקאי נזקק לשלוש מערכות כדי לנצח 6:4, 6:7 (6), 4:6 את ג'ון מילמן האוסטרלי (76 בעולם), שעלה מהמוקדמות והצליח להפתיע בסיבוב הראשון את טומי רוברדו. איזנר השיג 21 אייסים במשחק הזה. המאזן של דג'וקוביץ' מול איזנר עומד על 2:7 לטובת הסרבי.

בטורניר טוקיו, גם הוא מסבב ה-500 של ה-ATP, שנערך במקביל, הצליח מארין צ'יליץ' (14 בעולם) לעלות לסיבוב השלישי עם 3:6, 3:6 מול סטיב ג'ונסון.

אנה איבנוביץ' טניסאית סרבית. GettyImages
הלך קשה, אבל הצליחה לנצח. איבנוביץ'/GettyImages

בטורניר הנשים שנערך בבייג'ינג הצליחה אנה איבנוביץ' (6 בטורניר ו-15 בעולם) לעלות לרבע הגמר. הסרבית ניצחה 5:7, 6:4, 2:6 את סבטלנה קוזנצובה ותשחק בשלב הבא מול רוסייה נוספת בדמותה של אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (32), שניצחה 6:3, 4:6, 3:6. גרבינייה מוגורוסה, המדורגת חמישית בעולם ובטורניר, ניצחה במשחק לא פשוט 6:1, 2:6, 1:6 את מיריאנה לוצ'יץ' ברוני הקרואטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully