וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלבה או צליבה: משדר מיוחד לקראת המשחק בין ישראל לקפריסין

הנתונים שמבטיחים פלייאוף, התסריטים שרומזים שלא. למה זה זמן ורמוט, מדוע זה הרגע של זהבי ומה גורם לנו להאמין שוויילס תעשה הכל כדי שנחגוג כבר במוצ"ש. משדר מיוחד לקראת משחק הנבחרת מול קפריסין. הפעם לא נפשל?

עריכה: מרום שפיצר

האם נבחרת ישראל תבטיח כבר הערב (שבת, 21:45, ערוץ 1) את העפלתה לפלייאוף העלייה ליורו 2016? ישראל תסגור את הסיפור אם תשיג ניצחון ביתי על קפריסין ובמקביל, בוסניה לא תנצח בבית את ויילס. שלוש נקודות של הבוסנים יעבירו את ההכרעה ליום שלישי, אז ישראל תצא לבלגיה ובוסניה לקפריסין.

מעבר לתרחישים האפשריים, הריאליים יותר או פחות ולהימורים לקראת הימים הקרובים, עולה שאלה מרכזית סביב שני משחקי הנבחרת הקרובים והיא: מי יחליף אצל המאמן הלאומי אלי גוטמן את ביברס נאתכו, שנפצע במשחק האחרון של צסק"א מוסקבה ולא הצטרף לנבחרת. נאתכו הוא העוגן של גוטמן על המגרש ומישהו מהשחקנים בכחול-לבן יצטרך להיכנס לנעליים שלו.

כמובן שגם עזרה מגארת' בייל, שבמשחק החוץ של ויילס בחיפה מירר לנבחרת ישראל את החיים, לא תזיק, אבל השאלה היא האם הוולשים, להם מחכה משחק ביתי מול אנדורה בשלישי, כך שהם למעשה הבטיחו את העלייה כבר, יגיעו במלוא הכוח והרצינות למפגש בזניצה או שמא, ישמרו כוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully