וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מגבים את מרציאנו, המשטרה מגבירה האבטחה סביב טדי

8.10.2015 / 9:32

טעות השוער באימון גרמה לדפיקות לב, אך בנבחרת מרגיעים: "כל פעם שאמרו שהוא בכושר לא טוב, הוא היה איש המשחק". בצל המצב הבטחוני: כל דרכי הגישה לטדי והמלצות המשטרה לאוהדים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בנבחרת ישראל ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול קפריסין ואחרי שתרגל אתמול את ה-11 שלו, נראה כי המאמן אלי גוטמן עשוי לערוך שינוי אחד, לכל היותר, ברגע האחרון. עד אתמול גוטמן עוד התלבט האם לפתוח עם אופיר מרציאנו או להחליפו בגיא חיימוב. במהלך האימון שלשום זינק מרציאנו לכדור שטוח אבל הכדור חמק בין רגליו, מה שגרם ללא מעט דפיקות לב בנבחרת. בסופו של דבר הסבירו: "כל כך הרבה פעמים אמרו שמרציאנו לא בכושר והוא היה איש המשחק שלנו. אין טעם לעסוק בזה. הוא כנראה יהיה השוער גם במשחק הזה".

אלי גוטמן: "המקום של מרציאנו בנבחרת אף פעם לא היה מובטח"

גוטמן לשחקני הנבחרת: "יש פצועים, אך הגעתם לנבחרת בזכות"

כיאל ודאבור תורגלו בהרכב הנבחרת, חמד: "כל המדינה מודעת לחשיבות של המשחק"

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
"אין טעם לעסוק בזה". מרציאנו/יוסי ציפקיס

כפי שפורסם בוואלה ספורט עוד לפני צמד המשחקים מול ווילס ואנדורה, גוטמן החליט לנסות ולמקסם את מספר שחקני ההגנה ממכבי תל אביב בהרכב שלו, מתוך אמונה שהדבר יביא לתיאום בחלק האחורי, גם במצבים נייחים. בירם כיאל הוא האיש שנבחר לפתוח בקישור לצד ניר ביטון. גם דור פרץ היה במחשבות של גוטמן, שמעדיף שחקן מנוסה יותר בעמדה הזאת במשחק כל כך חשוב. ערן זהבי, טל בן חיים וגילי ורמוט ישחקו כנראה מאחורי מונאס דאבור, גם הוא שחקנה לשעבר של האלופה. דאבור תורגל כבר פעמיים בהרכב אבל גוטמן, כאמור, משאיר אפשרות לשינוי נוסף ברגע האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
בונה על האלופה. גוטמן/יוסי ציפקיס

שיחת היום בנבחרת הפכה להיות המצב הבטחוני בישראל. "כולם כאן מאוחדים שבדעה שהאלימות חייבת להיפסק, בלי קשר להבדלי דת או תרבות", אמר אחד השחקנים בנבחרת. גוטמן אמר לשחקנים כי מבחינתו כל שחקן שנמצא בנבחרת בכושר טוב ולכן כולם מועמדים לפתוח, אם כי לפי האימון אתמול ישנה תמונה ברורה לגבי ההרכב. המאמן החמיא למספר שחקנים באסיפה.

אימון נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
המצב הביטחוני משפיע. הנבחרת/יוסי ציפקיס

משטרת ירושלים נערכת בכוחות מתוגברים למשחק. כאלף שוטרים וסדרנים יאבטחו את המשחק. כמו כן, יופעלו אמצעים מתקדמים ומידעים מודיעינים כדי לאתר מתפרעים.

ממשטרת מחוז ירושלים נמסר כי "מאות שוטרים וכ-400 סדרנים יתפרסו ביום המשחק החל משעות הצהריים באצטדיון ומחוצה לו לשמירת הסדר והביטחון, הסדרת והכוונת התנועה. בשל צפי להגעת קהל רב לאצטדיון צפויים שיבושי תנועה כבדים. אנו קוראים לכלל האוהדים ולתושבים להשמע להוראות ולהסדרי התנועה המפורטים, על מנת להנות מחוויה ספורטיבית". החל מהשעה 19:00 יסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים:

• בנבנישתי , דוד איילון, אגודת ספורט בית"ר, מודעי. המשטרה ממליצה להשתמש בציר בגין (כביש 50) לכיוון שכונת גילה. לא תותר כניסת כלי רכב לשכונת מלחה וקטמון (למעט תושבים).

מההתאחדות לכדורגל נמסר כי "בשיתוף חברת FanZone ועיריית ירושלים, נפעיל מערך היסעים וחניונים לרווחת האוהדים החל מהשעה 17:30 עד 22:30 מהחניונים הבאים:
הלאום, הר הרצל, גבעת מרדכי (מכון לב), קריית הממשלה (רח' נתנאל לורך). מערך ההיסעים ידאג להחזרת האוהדים לחניונים עם סיום המשחק. לא תותר הגעת כלי רכב פרטיים למתחם האיצטדיון ולארנה. (אולם הכדורסל הסמוך). לבאי האצטדיון מומלצת הגעה בתחבורה ציבורית (אוטובוסים ורכבת ישראל). לפרטים נוספים ניתן לפנות לאתר עיריית ירושלים ולמוקד העירוני 106, אתר רכבת ישראל, אתר ההתאחדות לכדורגל ודף הפייסבוק של ההתאחדות". המשטרה תציב גם שוטרים סמויים לשמירת הסדר והאבטחה. "אנו קוראים לתושבים ולאוהדים להתאזר בסבלנות ולהישמע להוראות השוטרים", אמרו בהתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully