וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל ודאבור תורגלו בהרכב הנבחרת, חמד: "כל המדינה מודעת לחשיבות של המשחק"

7.10.2015 / 19:30

גוטמן תרגל את קשר ברייטון במקומו של נאתכו, חברו לקבוצה שנכון לעכשיו בדרך לספסל: "אי אפשר להתעלם מהמצב בארץ, ראינו איך בלגיה התקשתה מול קפריסין". ניר ביטון: "אם נשחק כמו שאנחנו צריכים לשחק, הכל יהיה בסדר"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל מתאמנת הערב (רביעי) לראשונה באצטדיון טדי, לקראת המשחק מול קפריסין (שבת, 21:45, ערוץ 1). הנבחרת הגיעה היום לירושלים והשתכנה במלון המלך דוד, ותתאמן בטדי גם מחר וביום שישי.

בנבחרת טוענים כי אין מניעה לשתף את כל שחקני הסגל בשבת, לאחר שחלקם יצאו מוקדם מהאימון אתמול בשל עומס. באימון הערב תורגל בירם כיאל במקומו של ביברס נאתכו הפצוע, ומונס דאבור המשיך לקבל קרדיט בהתקפה. חולית ההגנה זהה לזו שפתחה מול וויילס - אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי ועומרי בן הרוש - ובקישור, לצד כיאל, ישחקו ניר ביטון, גילי ורמוט, ערן זהבי וטל בן חיים.

אלי גוטמן/יוסי ציפקיס

ביטון, קשר סלטיק, אמר לפני האימון: "אין ספק שהמצב בארץ לא נעים לאף אחד, אבל אנחנו מתעסקים בכדורגל. אנחנו חושבים על זה, אבל מתעסקים עם כדורגל ורוצים לעשות את העבודה על המגרש. לאו דווקא בגלל המצב היום, כבוד גדול לשחק עבור המדינה בכל מצב שהוא. המצב בארץ לא הכי פשוט, אבל לא באנו לקייטנה. היו לנו כמה שעות חופשיות בירושלים, אבל זה לא העיקר. אנחנו באים להתכונן למשחק הכי חשוב של ישראל בשנים האחרונות.

"זה משחק חשוב, אבל משחק כדורגל. צריכים לתת הכל ולשחק כיחידה אחת כמו במשחקים האחרונים והכל יהיה בסדר. זה משחק חשוב. יש פציעות והן חלק מהכדורגל. למאמן יש פריבילגיה לבחור בין השחקנים. אני מאחל החלמה מהירה למי שפצוע".

על יכולתו האישית, אמר ביטון: "אני מנסה לקחת על עצמי בכל משחק, לא משנה מי משחק. ברגע שאנשים מצפים ממך זה כיף גדול, נותן לך גושפנקא שעשית משהו. יש משהו בזה שמצפים ממך. משחק כדורגל זה לא אני ואף אחד אחר. אם נשחק כמו שאנחנו צריכים לשחק אז הכל יהיה בסדר".

ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
"כשאנשים מצפים ממך, זה כיף גדול". ביטון/יוסי ציפקיס

תומר חמד, שכבש העונה חמישה שערים במדי ברייטון, הוסיף: "אי אפשר להתעלם מהמצב בארץ. כמובן שזה בסופו של דבר מגיע אלינו השחקנים אבל לא צריך להשפיע. לפנינו משחק חשוב וכמה שקשה נצטרך ברגע שהמשחק מתחיל להתנתק ולעשות את העבודה שלנו. אנחנו בני אדם, כולנו חיים פה. זה לא קל. נצטרך לעשות את הסוויץ' ולהתרכז בעבודה שלנו בכל זאת ולנסות לשמח את המדינה כמו בכל משחק של הנבחרת".

על היריבה בשבת, אמר חמד: "מספיק לחשוב על משחק החוץ מול קפריסין. אפשר לראות את בלגיה שמנצחת שם רק ברגעי הסיום. אף אחד לא יכול לומר שזה יכול להיות משחק קל. הם יבואו לעשות חיים קשים. אנחנו לא צריכים לחשוב על היריב. אני שמח לבוא בכושר טוב. תמיד כשאני מגיע לנבחרת אני שואף לפתוח בהרכב. כמו במקרים עברו, עשיתי את המקסימום שאני יכול. יש פה משחק שכל המדינה מודעת לחשיבות שלו. אין פה מקום לאגו, לחשוב על עצמך, מי שיעלה לדקה ייתן את הכל. אנחנו יודעים שממשחק כזה אפשר לעשות את הקפיצה ואולי אפילו להיות בהצלבה בשבת.

"אני מאמין שהיום ומחר יתחילו תרגולים באימונים ונדע יותר טוב מה יהיה בהרכב. במשחק כזה אין מקום למחשבות באופן אישי. כולם רוצים בהצלחת הנבחרת ולשמח את המדינה".

גילי ורמוט שחקן נבחרת ישראל חוגג. קובי אליהו
ורמוט חוגג עם זהבי במדי הנבחרת/קובי אליהו

גילי ורמוט אמר היום לאתר הרשמי של מכבי תל אביב לקראת המשחק: "כולנו מודעים לחשיבות המשחק מול קפריסין. אפשר לומר שבמשחק הזה, הקמפיין נמצא על כף המאזניים. אנחנו לא מתעסקים בחישובים, כל שחקן צריך לחשוב על תסריטים חיוביים ואופטימיים. קפריסין היא נבחרת ברמה שלנו פחות או יותר, המשחק מול בלגיה יהיה משחק דומה למשחקים שאנחנו חווים בליגת האלופות. הבלגים מאוד חזקים, אבל הראש שלנו עוסק רק במשחק מול קפריסין".

ורמוט, אחד מתשעה נציגים של מכבי תל אביב בסגל לצמד המשחקים, הסביר: "זה בדרך כלל עובד ככה - לקבוצה הכי טובה יש את הכי הרבה שחקנים בנבחרת. אני שמח בשביל דור פרץ. הזימון מגיע לו, והוא רק בתחילת הדרך שלו. המשחקים שלנו באירופה נותנים עוד ניסיון ושפשוף שמביא אותנו מוכנים לקראת המשחקים הבינלאומיים".

על כושרו האישי, אמר הקשר שתפס לאחרונה מקום בהרכב של סלבישה יוקאנוביץ': "בצמד המשחקים הקודם הייתי בסגל אך לא שותפתי. אפשר לומר שהייתי יותר שחקן סגל. לצמד המשחקים הזה אני מגיע אחרי שבתקופה האחרונה חזרתי לכושר טוב במכבי וככה אני מגיע גם למדים הלאומיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully