וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: גווארדיולה סגר עקרונית במנצ'סטר סיטי לעונה הבאה

ב"אל מונדו דפורטיבו" טוענים כי הקשר החם בין מאמן באיירן מינכן לצ'יקי בגיריסטיין, המנהל המקצועי של סיטי, הוליד סגירה בעל פה לפיה גווארדיולה יעבור לאנגליה בקיץ. פביאן דלף חזר להתאמן אחרי כחודש

עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: יורגן קלופ בדרך לליברפול

אחרי ברצלונה ובאיירן מינכן, מסתמן שפפ גווארדיולה יגיע בעונה הבאה למנצ'סטר סיטי, כך מדווחים ב"אל מונדו דפורטיבו". על פי הדיווח, גווארדיולה כבר סיכם מבחינה עקרונית אצל הסיטיזנס, אבל זה יקרה רק בתום העונה כשהוא ישלים את משימותיו בגרמניה אצל האלופה.

כמובן שהמדובר הוא לא על חתימה של המאמן המעוטר, אלא אל סיכום מילולי בין גווארדיולה לצ'יקי בגיריסטיין, המנהל המקצועי של סיטי. למרות זאת, צריך לזכור כי באיירן מינכן צפויה להיאבק על גווארדיולה ברגע שתבין שהיא עלולה להפסיד אותו, ועל כן היא תנסה להאריך לו את החוזה שמסתיים בקיץ הקרוב.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
יעזוב? גווארדיולה/GettyImages

כזכור, המשך דרכו של מנואל פלגריני במנצ'סטר סיטי לעונה הקרובה היה עניין מעט מפתיע אחרי הכישלון של העונה שעברה וכבר בקיץ עלו דיווחים על כך שגווארדיולה עשוי לרשת אותו. בדיווח מציינים כי המהלך של בגיריסטיין נועד כדי להעלות את המועדון שלב ולשפר לא רק את הקבוצה הבוגרת.

ובעניין אחר, קשרה של סיטי פביאן דלף חזר להתאמן אחרי שהחמיץ את האימונים בחודש האחרון בעקבות פציעה בשריר הירך האחורי כתוצאה ממשחקה של נבחרת אנגליה. דלף שערך בשבוע שעבר אימון קל עובד כעת באקדמיה של סיטי עם השחקנים שלא זומנו למשחקי נבחרות. כעת הציפייה היא שדלף יחזור לשחק ב-17 באוקטובר נגד בורנמות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully