וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוברי, משיח ודוידוביץ' לא מוכנים לוותר על ההשתתפות באליפות העולם בעומאן

הגולשים הבכירים של ישראל הבהירו חד משמעית כי הם נחושים לצאת לעומאן. יו"ר איגוד השייט: "מצפה ששרת הספורט, מירי רגב, תפעל במלוא עוצמתה ותעזור לנו לקבל את האישורים הנדרשים"

נמרוד משיח. איגוד השייט,
רוצים להתחרות. נמרוד משיח/איגוד השייט

הגולשים הבכירים של ישראל, שחר צוברי, מעיין דוידוביץ' ונמרוד משיח, לא מוכנים לוותר על השתתפותם באליפות העולם בעומאן, אך נכון לעכשיו, למרות כל המאמצים, השב"כ לא שינה את עמדתו בעניין יציאת גולשי נבחרת ישראל לאליפות. איגוד השייט, הוועד האולימפי בישראל ואלכס גלעדי, חבר הוועד האולימפי הבינלאומי, מפעילים לחצים כבדים על משרד הספורט למציאת פתרון לבעיה.

יו"ר איגוד השייט, גילי אמיר, אמר בנושא: "אני מצפה ששרת הספורט, מירי רגב, תפעל במלוא עוצמתה ותעזור לנו לקבל את האישורים הנדרשים ליציאה לאליפות העולם בעומאן. חלפה יממה מאז קיבלנו את הודעת השב"כ ועדיין אין התקדמות. אני מצפה מהשרה שתפעיל את כל הגורמים הנחוצים למציאת פתרון. אנחנו נחושים להשתתף באליפות העולם בעומאן ונשתתף בה. נמשיך לשתף פעולה עם כל הגורמים הרלוונטיים כדי להתגבר על הקשיים".

גילי אמיר, יו"ר איגוד השייט, קיים בשעות הצהריים פגישה עם הגולשים הבכירים של ישראל, שחר צוברי, נמרוד משיח ומעיין דוידוביץ' במשרדי הוועד האולימפי בישראל. בפגישה השתתפו גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, ויעל ארד חברת הנהלת הוועד האולימפי בישראל. אמיר עדכן את הגולשים בכל הנושאים הארגוניים הקשורים לנסיעה, שיתף אותם בהודעת משרד התרבות והספורט ופירט את סידורי הביטחון בעומאן. הגולשים הבהירו חד משמעית כי הם נחושים לצאת לעומאן ולהשתתף באליפות העולם וציינו כי הם לא רואים מצב בו תתקיים אליפות העולם במתכונתה הנוכחית מבלי שישתתפו בה.

גילי אמיר יושב ראש איגוד השייט. מגד גוזני
פנה למירי רגב. גילי אמיר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully