וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתו של קלברלי נפרץ, השודדים איימו עליו ועל משפחתו במחבטי בייסבול

קשר אברטון שהה בביתו ביחד עם אשתו ובתו בת השנתיים. השודדים איימו על השלושה ונמלטו עם שלל שמוערכך בכ-175 אלף ליש"ט. מקורב למשפחה: "זו הייתה תקרית קשה, הם עדיין נסערים"

one

בווידאו: תקציר הדרבי בין אברטון לליברפול בסוף השבוע

שוד אלים בביתו של שחקן אברטון, טום קלברלי. הקשר בן ה-26, אשתו הידוענית ג'ורג'ינה דורסט, ובתם בת השנתיים, היו בביתם במנצ'סטר כשהשודדים פרצו פנימה באישון לילה. הם איימו על בני המשפחה במחבטי בייסבול, ונמלטו עם שלל שמוערך בכ-175 אלף ליש"ט. השודדים נטלו איתם תכשיטים, תיקי מעצבים וגם שני רכבי ריינג' רובר שכל אחד מהם מוערך בכ-50 אלף ליש"ט.

מקורב למשפחה סיפר לתקשורת: "טום וג'ורג'ינה לא נפגעו פיזית, אבל הם היו מפוחדים ומזועזעים - בעיקר לאור העובדה שהבת שלהם הייתה איתם. הדבר היחיד שהם חשבו עליו היה לגונן עליה. זו הייתה תקרית מאוד קשה ובני הזוג עדיין מאוד נסערים".

זה לא השוד המתוקשר הראשון של שחקן בפרמיירליג. בעבר נפרצו בתיהם של אמיל הסקי, דארן פלטשר, פיל ג'אגיילקה, פיטר קראוץ' ואנחל די מריה. הקורבן הקודם במנצ'סטר היה השוער השלישי של יונייטד, סם ג'ונסטון. אחרי שהוא חזר מהטיסה של הקבוצה למשחק החוץ נגד פ.צ ברוז' במוקדמות ליגת האלופות לפני כמה שבועות, הוא גילה שאלמונים פרצו לביתו, גנבו רכוש וגם את מכונית המרצדס שלו.

שחקן אברטון, טום קלברלי. GettyImages
חוויה קשה. קלברלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully