וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרום עונה: ג'ורג' הרשים בניצחון אינדיאנה, בכורה מוצלחת להויברג

הכוכב המתקאמבק של הפייסרס צלף 32 נקודות כולל 20 ברבע הראשון ב-112:115 על דטרויט, מאמן הבולס סימן וי ראשון עם ניצחון 95:105 על מילווקי. 10 נקודות לטיי לוסון בהפסד יוסטון

שחקן בוסטון סלטיקס מרכוס סמארט מול שחקן מילאנו צ'ארלס ג'נקינס. AP
קלי קלות. סמארט מול ג'נקינס/AP

לאחר שפנרבחצ'ה/אולקר הכניעה את ברוקלין, השיבה הלילה (שלישי) בוסטון חלק מהכבוד ל-NBA כשהביסה את מילאנו 91:124. כמו כן, נערכו חמישה משחקים נוספים בין קבוצות NBA לפנות בוקר.

seperator

מילאנו - בוסטון 124:91

לאחר שהפסידה למכבי תל אביב ואז ניצחה אותה על אדמת ארצות הברית, שבה מילאנו הביתה ואירחה באולמה הביתי את הסלטיקס, שפתחו חזק וברחו ל-20:34 עם תום הרבע הראשון. רובי האמל צימק ל-61:53 בתחילת הרבע השלישי, אך זה הכי קרוב שמילאנו הגיעה. אייזאה תומאס הצטיין עם 18 נקודות, ג'ארד סלינג'ר ואייברי בראדלי הוסיפו 14 כל אחד ודייויד לי תרם 13. את המפסידה הוליך אלסנדרו ג'נטילה הנהדר, שקלע 19 אך דייק רק פעם אחת מתוך שמונה הזריקות שלו מחוץ לקשת. צ'ארלס ג'נקינס הוסיף 14 ורובי האמל 12.

לעמוד הפייסבוק החדש של מדור ה-NBA שלנו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מילאנו אלסנדרו ג'נטילה מול שחקן בוסטון סלטיקס ג'יי קראודר. AP
הוכיח פעם נוספת שמקומו ב-NBA. ג'נטילה/AP

וושינגטון - פילדלפיה 95:129

אחרי מחצית ראשונה צמודה, אוטו פורטר ובראדלי ביל השתלטו על העניינים והובילו את הוויזארדס לריצת 18:18 ברבע השלישי שנתנה את האות לעוד חגיגה של חשבון פילי האומללה, שעושה רושם כמי שתפתח את העונה היכן שהפסיקה את הקודמת. פורטר דייק בשמונה שלשות מעשרה ניסיונות, כשוושינגטון מפגיזה בסך הכל 15 שלשות. ג'אליל אוקפור המסקרן, שנבחר שלישי בדראפט, ערך בכורה סבירה אצל פילי עם 12 נקודות.

דטרויט - אינדיאנה 115:112

פול ג'ורג' ממשיך להראות סימנים מעודדים ונראה כי הוא הקאמבק מהפציעה הקשה עובר עד כה די באופן חלק. הפורוורד הרב גוני צלף ברבע הראשון 20 נקודות מתוך ה-32 שלו במשחק כולו, כולל שש שלשות רצופות, והוביל את הפייסרס לניצחון נוסף. החדשות הרעות עבור פרנק ווגל באו עם הפציעה של ג'ורג' היל שנקע את הקרסול ברבע השני ולא חזר למשחק. סטנלי ג'ונסון, הרוקי של הפיסטונס (בחירה 8 בדראפט), הרשים עם 26 נקודות. קנטביוס קולדוול-פופ הוסיף 22 כולל 6 מ-7 לשלוש.

שחקן אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג' מול שחקן דטרויט פיסטונס מרכוס מוריס. AP
זה נראה טוב. פול ג'ורג'/AP

שיקגו - מילווקי 95:105

טבילת אש ראשונה ומוצלחת לפרד הויברג בקרב בין שתיים מהקבוצות היותר מסקרנות במזרח. ללא דרק רוז (פצוע) ופאו גאסול (מנוחה), ג'ימי באטלר לקח את העניינים לידיים ונעזר ביכולת טובה של דאג מקדרמוט שסיים כמוהו עם 23 נקודות. אחרי מחצית שקולה, הבולס ברחו עם ניצחון 27:40 ברבע השלישי וניצלו היטב את חסרונו של ג'בארי פארקר, שיחזור אצל הבאקס רק במשחק הבא. ניקולה מירוטיץ' הוסיף 18 נקודות לשוורים, רשאד וון הוביל את מילווקי עם 20.

ממפיס - יוסטון 89:92

הגריזליס רושמים סיפתח חיובי לעונה עם ניצחון שהושג לא מעט בזכות שחקני הספסל, סימן טוב עבור מי שהוזכרה בעבר כקבוצה חסרת עומק. ראס סמית' בלט עם 12, ברנדן רייט הוסיף 10, ולמרות חלוקת דקות מאוזנת של דייב ייגר ותפוקה דלה ממארק גאסול (6 נקודות ב-15 דקות), הדובים נראו טוב מאוד. הארדן רשם משחק פושר עם 11 נקודות כולל 4 מ-11 מהשדה ו-1 מ-7 מהשלוש, בעוד שטרבור אריזה היה נקודת האור אצל הרוקטס עם 12. טיי לוסון ערך בכורה במדי הרוקטס, פתח לצד הארדן בחמישייה, וניפק 10 נקודות.

מאמן שיקגו בולס פרד הויברג. AP
ניצחון בבכורה. הויברג/AP

דאלאס - דנבר 96:86

עמנואל מודיאיי ממשיך להיות אחד השחקנים המסקרנים בפרי סיזן. הרוקי שנלקח על ידי הנאגטס בבחירה השביעית שוב סיפק ניצוצות, קלע ברבע האחרון תשע נקודות מתוך ה-17 שלו, הוסיף חמישה אסיסטים (וגם 7 איבודים) והוביל את דנבר לניצחון נאה בטקסס. ז'ופרה לוברן נראה טוב מתחת לסלים וסייע עם 14 משלו, בזמן שהמאבס סבלו מסגל קצר וללא דירק נוביצקי שזכה למנוחה. צ'ארלי וילאנובה בלט עם 18 ו-8 ריבאונדים, דווין האריס הוסיף 14 למפסידה.

יוטה - לוס אנג'לס לייקרס 114:117

על הנייר זה היה רשום כמשחק טרום עונה, בפועל זה נראה הרבה יותר כמו פלייאוף. טרבור בוקר ורוי היברט התגוששו והחליפו מהלומות (בוקר הורחק), המשחק הצמוד הלך להארכה, ובסיום רשמו הג'אז ניצחון שני בשלושה ימים על הלייקרס, במשחק שנערך בהונולולו. קובי בריאנט סיפק משחק סביר עם 13 נקודות (5 מ-9 מהשדה) ב-20 דקות, לו וויליאמס תרם 20 וגם ג'וליוס רנדל והיברט נראו לא רע בכלל עם 16 כל אחד, אבל החבורה של ביירון סקוט עצרה את נשימתה כשהרוקי דיאנג'לו ראסל צנח לפרקט ולא חזר עד הסיום. למרות שהפציעה נראתה רע ברגע הראשון, ראסל צפוי לחזור כבר במשחק הבא. אלק ברקס צלף 27 נקודות אצל הג'אז, רוני הוד הוסיף 21.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס דיאנג'לו ראסל פצוע. AP
הצליח להדאיג את הלייקרס. ראסל יורד לטיפול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully