וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזרה הביתה: הגארד עמית בן דוד חתם לעונה אחת במכבי רעננה

6.10.2015 / 21:28

הגארד הוותיק (37, 1.88), ששיחק בארבע השנים האחרונות במכבי ראשון לציון, חתם בשורות הקבוצה מלאומית בה החל את הקריירה המקצוענית שלו וישחק תחת ברק פלג, עמו שיתף פעולה בעבר

מכבי עירוני רעננה, הקבוצה שנשארה בסופו של דבר בליגה הלאומית בשל ההתפרקות של ברק נתניה, ביצעה היום (שלישי) החתמה משמעותית מאוד כשהחזירה לשורותיה את עמית בן דוד.

הגארד הוותיק, ששיחק בארבע העונות האחרונות במכבי ראשון לציון, היה המטרה העיקרית של ראש העיר זאב ביילסקי, שרצה להשיבו למועדון עוד בתחילת הקיץ, אך בנדה העדיף לחכות להצעות מליגת העל, וכשלא הגיעה הצעה מספיק אטרקטיבית, החליט לחזור לקבוצה בה החל את הקריירה המקצוענית שלו.

בן דוד (37, 1.88) כיכב בתיכון מטרווסט ושיחק במכבי רעננה החל מעונת 1996/7 למשך שלוש עונות, וכמו כן שיתף פעולה עם מאמנו הנוכחי ברק פלג. אחרי עונה אחת בהפועל חולון, פרץ בעונה מרשימה בהפועל צפת. הגארד המצוין ירד כדי להעלות את עירוני נהריה לליגת העל, ובעונת 2002/3 הגיע לראשונה לראשון לציון. אחרי עונה אחת בלבד חזר לנהריה שהייתה הבית שלו בארבע העונות הבאות. בעונת 2007/8 עבר לגלבוע/עפולה וירד איתה ללאומית. מכבי חיפה של אבי אשכנזי, מאמנו מנהריה, צירפה אותו במיידי והוא היה אחד מאבני היסוד של הקבוצה המצוינת שנבנתה ברוממה בשנתיים הללו.

בעונת 2010/11 חתם שוב בהפועל חולון, ואחרי עונה אחת עם קשיים כלכליים הצטרף למכבי ראשון לציון בה שיחק במשך ארבעת העונות האחרונות. בסך הכל רשם בן דוד 416 משחקי ליגה סדירים בהם קלע 2,226 נקודות, שמציבים אותו במקום ה-133 בקלעי כל הזמנים של הכדורסל הישראלי.

גארד מכבי ראשון לציון עמית בן דוד. נמרוד סונדרס
חוזר הביתה. בן דוד/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully