וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: ליאונל מסי נוקה מאשמת העלמת מס, אביו עשוי להיכלא

כוכב ברצלונה יוכל מעתה להתרכז אך ורק בכדורגל. רשויות המס החליטו לנקות את הפרעוש מכל אשמה, אך אביו חורחה עשוי להיכלא ל-18 חודשים ואף לשלם קנס בגובה שני מיליון יורו

צילום מסך

כוכב ברצלונה, ליאונל מסי, יוכל מעתה ואילך להתרכז רק בכדורגל. בספרד מדווחים שהפרעוש נוקה מאשמת העלמת מס על ידי הרשויות, אך אביו החקירה סביב אביו חורחה לעומת זאת עדיין מתקיימת, ואם יימצא אשם ייכלא ל-18 חודשים וייאלץ לשלם קנס של שני מיליון יורו.

כזכור, מסי הוא אינו היחיד מברצלונה שנחשד כי העלים מס. גם חאבייר מסצ'ראנו הסתבך עם רשויות המס. בלם ברצלונה הואשם בשני מקרים של העלמות מס בסכום כולל של יותר מ-1.5 מיליון יורו. על פי כתב האישום, הארגנטינאי הקים שתי חברות קש בפורטוגל ובארצות הברית כדי להעביר לשם את ההכנסות מזכויות התדמית שלו. עכשיו, שופט בבית המשפט בספרד יצטרך להחליט אם להגיש כתב אישום כנגד הארגנטינאי בן ה-31.

שני המקרים לגביהם נחשד מסצ'ראנו התרחשו ב-2011 ו-2012. מסצ'ראנו עצמו עדיין לא הגיב ציבורית על ההאשמות נגדו ושילם מוקדם יותר החודש את הסכום אותו העלים ועוד 200 אלף יורו דמי כופר. התקשורת בספרד טענה שזה יכול לעמוד לזכותו של מסצ'ראנו אם יוחלט להעמידו לדין וייפתח נגדו משפט.

חורחה מסי, אביו של ליאונל מסי. AP
בדרך לכלא? חורחה מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully