וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: "אחרי שנה וחצי עם מוריניו, שחקני צ'לסי שרופים"

המאמן האיטלקי יצא נגד מנג'ר הבלוז: "מנטלית, שחקני צ'לסי כבר לא יכולים לתת לו את מה שהוא רוצה. זה המעגל של מוריניו". יוהאן קרויף: "הוא צריך לשפר את ההתנהגות שלו"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של צ'לסי לסאות'המפטון

הנהלת צ'לסי אמנם נותנת לז'וזה מוריניו גב לעת עתה, אולם בעולם הכדורגל לא כולם בטוחים שמנג'ר הבלוז צריך להישאר בתפקידו. פאביו קאפלו השמיע היום (שלישי) דברים מעניינים מאוד בנושא כשאמר: "מוריניו הוא אסטרטג. בזמנים הקשים הללו, הוא ביקש מהמועדון לעמוד איתו או נגדו, והמועדון לגמרי עומד מאחוריו. הוא מאמן מצוין, אבל אחרי שנה וחצי, השחקנים שלו שרופים. מנטלית, הם כבר לא יכולים לתת את מה שהוא מבקש. המעגלים הללו של מוריניו לוקחים פחות או יותר אותו פרק זמן".

מבקר נוסף של מוריניו הוא יוהאן קרויף, שאמר היום: "הוא שנוי במחלוקת. מה שאני אוהב אצלו זה שהוא תמיד מסוגל ליצור אווירה טובה עם השחקנים שלו, ומה שאני לא אוהב זה שהוא תמיד שם את עצמו בשורה הראשונה. הוא צריך לשבת בשורה השנייה".

שחקן העבר האגדי טען שהעובדה שמנג'ר צ'לסי מעולם לא היה שחקן ככל הנראה משפיעה עליו: "כנראה שזה בגלל הרקע שלו, 100 אלף איש מעולם לא הריעו לו או שרקו לו בוז. אולי זה בגלל זה, אולי בגלל העניין של התקשורת, אבל אני לא חושב שהוא מחנך ילדים לשחק כדורגל או מחנך אותם לחיים. הוא צריך להתנהג יותר טוב, כי הוא מופיע בתקשורת בכל העולם".

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי. רויטרס
המאיס את עצמו על השחקנים? מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully