וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר פרץ סיים סופית את העונה: "זקוק לזמן כדי לחשוב על העתיד"

6.10.2015 / 14:34

כצפוי, המגן אובחן עם קרע ברצועה צידית, שמשמעותו ניתוח שיסיים עבורו את העונה. פרץ עשוי לפרוש: "בימים הקרובים אחליט על המשך דרכי". בנתניה מתקשים לעכל: "גל של פציעות אומללות שטף אותנו"

one

בווידאו: המשחק האחרון של מכבי נתניה

תוצאות ה-MRI של עומר פרץ הגיעו היום (שלישי) ואימתו את החששות: מגן מכבי נתניה סובל מקרע ברצועה צידית ומפגיעה במיניסקוס שיגרמו לו להחמיץ את כל העונה. פרץ יעבור ניתוח ושוקל אם לפרוש מכדורגל.

"אני רוצה להודות לכולם על התמיכה והאהבה. מכבי נתניה בשבילי היא הרבה יותר ממועדון בו אני משחק. אני צריך כמה ימים לחשוב עם משפחתי ועם יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון, ובימים הקרובים אחליט על המשך דרכי", אמר פרץ.

"גל של פציעות אומללות שטף את המועדון ופגע בשחקנים החשובים ביותר שלנו. חשוב להבין שמשחק הכדורגל רווי בפציעות ורצף כזה,הגם אם מאוד אינטנסיבי, הוא רצף אומלל ולא תוצאה של הכנה לקויה או כל נסיבות אחרות", אמר יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון. "אני רוצה להאמין שבע"ה שאר שחקני הסגל ידעו לפצות על העדרות חבריהם עד חזרתם המהירה לסגל של מכבי נתניה".

אוסידון הוסיף: "אני סומך על אנשי המקצוע של המועדון שידאגו להחזיר את הפצועים במהרה לסגל, ומשוכנע שיחד עם האהבה האדירה שאנחנו מקבלים מהצבא הצהוב ,נמשיך את המגמה החיובית מהנצחון האחרון שלנו בבלומפילד. אני סמוך ובטוח שכפי שעברנו ביחד את אי הבהירות של התייצבות בכלל לליגה, נתגבר כולנו יחד ונחזק את הפצועים שישובו במהרה למגרשים".

בימים הקרובים יקבל פרץ החלטה לגבי עתידו במכבי נתניה.

עומר פרץ מכבי נתניה הולך פצוע ליד המגרש. יותם רונן
עוד בשורה קשה. פרץ/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully