וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגות בכדורגל השיקה אתר אינטרנט חדש

האתר החדש יכלול מידע על הקבוצות ועל דרכי הגעה למשחקים, איזורי וידאו ואוהדים, מקום להעלאת תכנים של הגולשים ועוד. גם הליה הלאומית מקבלת במה

one

מנהלת הליגות בכדורגל השיקה הבוקר (שלישי) את אתר האינטרנט החדש שלה בכתובת football.co.il ממנהלת הליגה נמסר: "האתר נבנה עבור אוהדי הכדורגל ומאפשר קבלת מידע רב על קבוצות, שחקנים, מועדי משחקים ועוד. כחלק מדינמיקה של אתר אינטרנט אנו שוקדים כל העת על הרחבת האתר והמידע הניתן בו. בין היתר ניתן למצוא באתר תכנים ייחודיים הכוללים מתן במה לאוהדים (כתוב מאמר, Fan Zone), סיקור הקבוצות הקטנות, תרבות ספורט, וידאו בלעדי (מצלמת מנהרה, אתגרים, סרטונים מהיציע). בעמוד הווידאו ניתן למצוא את תקצירי המשחקים לצד פרומואים ותכנים נוספים שמתפרסמים בקביעות.

"לכל אחת מקבוצות שתי הליגות ישנו עמוד ייעודי משלה עם פירוט נרחב אודותיה: החל מההיסטוריה, דרך האצטדיון ודרכי ההגעה ועד למידע אינפורמטיבי (מועדי המשחקים, סגל הקבוצה, סטטיסטיקה קבוצתית ועוד). עמוד Fan Zone מוקדש לאוהדים, בדומה לדפים אחרים באתר. שם הגולשים יוכלו להעלות סרטונים שצולמו על ידם, לנחש את תוצאות המשחקים, להתממשק דרך הרשתות החברתיות השונות וכדומה.

"כמו כן, על מנת להעניק לליגה הלאומית חשיפה רחבה ובמה מרבית, ישנו עמוד ראשי המכיל תכנים ייעודיים לליגה. גם שם ניתן למצוא את כל המידע אודות הקבוצות השונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully