וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: לוחם MMA סופג מהלומות ואיבד שליטה על סוגריו בזירה

תקרית מביכה בקרב MMA בוויריג'יניה: טראביס ווטפורד איבד שליטה על עצמו ופיזר צואה על הזירה. האמרגן: "shit happens". אוהדי ליברפול כבר מפנטזים על קלופ. וגם: מסי ורונאלדו חברים טובים והקבוצה שמחפשת חלוץ ברשת החברתית

צילום מסך

23:28: ג'מאל האגינס מאריס סלוניקי שובר את הסל

20:46: אוהדי ליברפול מתעסקים עם הוויקיפדיה של קלופ

18:27: הקבוצה שמחפשת חלוץ בלינקדאין

מודעה שהתפרסמה ברשת החברתית לינקדאין הפכה לוויראלית במהרה. הסיבה: מדובר בקבוצה מקצוענית ממולדובה, שהחליטה להשתמש ברשת החברתית כדי לחפש חלוץ לקבוצה. "אחת הקבוצות הטובות במולדובה מחפשת חלוץ", נכתב בהודעה. "השחקן חייב להיות חופשי, חזק ומהיר (ולא כזה שאוהב מועדונים, אלכוהול וסיגריות). הגיל הרצוי: בין 21 ל-27, ובבקשה, בלי שחקנים אפריקאים".

עוד נכתב: "בנוסף, המועדון מחפש אחר בלם. הוא צריך להיות מהיר וחזק, ועד גיל 27. שוב, בלי אפריקאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

18:01: כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי חברים טובים?

09:00: לוחם ה-MMA שאיבד שליטה על סוגריו

תקרית מביכה נרשמה אתמול (שני) בזירת MMA במערב וירג'יניה, במהלך קרב משקל כבד בין דניאל קופר וטראביס ווטפורד. קופר היכה בצורה נזעמת את ווטפורד, בטרם השלים מולו חניקת גיליונטינה שגרמה לו להיכנע. אבל מה שקרה לאחר מכן היה גולת הכותרת של הקרב, כשעל רצפת הזירה החלו להתגלות גללי צואה, לקול הקהל הנגעל. "אני חושבת שאני הולכת להקיא", קראה מישהי מהקהל, כשגם השופט נראה נרתע מהמתחולל סביבו.

כריס סמית', האמרגן של הערב, אמר לאחר מכן ש"כולם עדיין מדברים על זה. מעולם לא ראיתי דבר כזה, אבל אתם יודעים, shit happens. זה יכול היה לקרות לכל אחד. הוא ממש beat the crap out מהלוחם שמולו, שטען מצדו שהוא אכל לפני הקרב שעועית, ואיבד במהלך הקרב 7 ק"ג. הוא מתכנן להיאבק שוב בסאמרוויל ב-13 בנובמבר ולהוכיח שזו הייתה רק תאונה. מישהו בעניין?".

לוחם MMA מחרבן בזירה במהלך קרב. צילום מסך
ממש beat the crap out מהלוחם שמולו.../צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully