וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמיר נאסרי: "אפילו אם אבא שלי היה מאמן הנבחרת לא הייתי חוזר"

הקשר הצרפתי שסובל ממערכת יחסים עכורה עם דידייה דשאן, אמר: "סבלתי בנבחרת. אבי שיכנע אותי להישאר במדיה כדי לשחק במונדיאל 2014, אבל מבחינת המאמן כנראה לא הייתי מספיק טוב"

one

בווידאו: תקציר ה-1:6 של מנצ'סטר סיטי על ניוקאסל

כשעיתונאים מדברים עם סמיר נאסרי על נבחרת צרפת, הם יודעים שקרוב לוודאי שהם ימצאו כותרת טובה. ובכן, קשר מנצ'סטר סיטי הגיע אמש (שני) לאולפ של קאנאל פלוס ופחות או יותר סיפק את הסחורה.

"אפילו אם אבא שלי היה מאמן הנבחרת לא הייתי חוזר. סבלתי שם", אמר נאסרי. בנובמבר 2013 הקשר בן ה-28 שיחק 80 דקות בהפסד 2:0 לאוקראינה בפלייאוף העלייה למונדיאל. זה היה המשחק האחרון שלו במדים הלאומיים. יחסים לא טובים עם המאמן דידייה דשאן היו הסיבה לכך שהוא לא הוזמן לסגל למונדיאל 2014 ומבחינת נאסרי זה היה שברו של החלום.

"אחרי יורו 2012 רציתי לפרוש מהנבחרת, אבל אבי שיכנע אותי שאני חייב לשחק במונדיאל", אמר נאסרי, "ניסיתי להיות טוב, הייתה לי עונה נהדרת לפני הגביע העולמי בברזיל, המספרים שלי היו טובים, אבל זה לא היה מספיק. עם כל הכבוד לכל מי ששיחק במונדיאל, הסתכלתי על הסגל וחלק ממנו... אני לא מושלם. עשיתי טעויות, אבל מאמן טוב יודע לנהל שחקנים עם אגו".

נאסרי לא הוזמן לסגל למונדיאל 2010 והתאכזב, אבל ההישארות בבית כעבור ארבע שנים הייתה קשה לו בהרבה. אחרי פרסום הסגל, בת זוגו תקפה את המאמן דשאן בטוויטר וזמן לא רב לאחר מכן הקשר עתמו הודיע שהוא פורש מהמדים הלאומיים.

סמיר נאסרי, שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
"עם כל הכבוד לכל מי ששיחק במונדיאל, הסתכלתי על הסגל וחלק ממנו...". נאסרי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully