וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו יונס: "אנחנו לא צ'לסי, לא מבין איך האוהדים הפכו את זה לשדה קרב"

6.10.2015 / 7:00

יו"ר בני סכנין היה כעוס ומאוכזב מהמהומות מחוץ לאיצטדיון בסיום ההפסד 3:1 לבית"ר: "לא ציפיתי לזה, שבע-שמונה שנים לא ראינו כאן דברים כאלה". המנכ"ל דוכי: "יש אנשים שהגיעו למשחק בגלל המצב במדינה". מוגרבי: "קונה שבית"ר תנצח בדוחא אחת ל-9 שנים". המשטרה תבצע מעצר

ברני ארדוב

בבני סכנין סיימו אמש (שני) באכזבה מקצועית את ההפסד הביתי 3:1 לבית"ר ירושלים, אך מהר מאוד התסכול האמיתי הפך להיות בעקבות האירועים מחוץ לאיצטדיון. העימותים של האוהדים עם המשטרה, השלכות האבנים והחפצים והעובדה שהמשטרה השתמשה בזרנוקים וגז מדמיע גרמה לכעס גדול של מוחמד אבו יונס וחברי ההנהלה. אבו יונס יצא אל מחוץ לאיצטדיון בניסיון להשפיע ולהרגיע את המהומות אך ללא הצלחה. כשנשאל מדוע האוהדים זורקים את האבנים הוא ענה: "תאמין לי שהם אפילו לא יודעים למה הם זורקים, זה טירוף שאני לא יודע מאיפה הוא בא".

אחרי תשע שנים: בית"ר ירושלים ניצחה את בני סכנין 1:3 בדוחא

אוהדי בני סכנין התפרעו לאחר המשחק, אוהדים יידו אבנים לעבר שוטרים

עומר אצילי חגג צמד נהדר: "השערים השמחים בקריירה"

עוד לפני המשחק: שלושה אוהדים נעצרו, עימותים בכניסה למגרש, אבן על כוח משטרתי

בית"ר ירושלים: "כשבכל היציעים דגלי פלסטין, המשחק הופך להרבה מעבר לספורט. הייתה להם שנאה בעיניים"

שוטרים מחוץ לדוחא. ברני ארדוב
שוטרים מחוץ לדוחא/ברני ארדוב

לאחר מכן התפנה אבו יונס לכלי התקשורת ונשמע מתוסכל מאוד: "שבע-שמונה שנים שלא ראינו את זה. אני רוצה לפנות לכל אוהד ואוהד שיחשוב על הבן שלו, הילד הקטן שלו או אשתו שהיו כאן ואיך הוא היה מתנהג לידם או חושש עבורם במצב כזה. אנחנו לא צ'לסי, אפשר להפסיד. מכאן ועד להפוך את זה לשדה קרב המרחק גדול, אסור שזה יקרה".

אבו יונס נשאל אם ישנו קשר למתיחות השוררת לאחרונה במדינה ואמר: "יכול להיות. אנחנו יודעים שהאווירה טעונה והמשחק מתקיים באווירה לא הכי נוחה. אי אפשר לנתק את הכדורגל מכל הדברים מסביב. אני מאוד מאוכזב, לא ציפיתי לזה והייתי משוכנע שהכל יעבור חלק. אני שוב פונה לקהל - ראיתי פה הרבה ילדות ונשים, הייתי רוצה שכל אחד יחשוב על הבת שלו, אשתו, האבא או הבן שלו, אסור שזו תהיה המראה שלנו".

היו"ר הוסיף ואמר: "זה רק כדורגל, גם אם נפסיד זה לא חיים ומוות, זה אפילו לא עלייה או ירידה אלא תחילת עונה. אתה מכין עונה, עובד כל כך קשה ולא מגיע לנו לקבל את זה, זה ממש הפתיע אותי. אני לא חושב שהאבוקות והחפצים זאת בעיה, זה משהו שקורה בכל הקבוצות ונתמודד עם זה, אבל מה שקרה אחרי המשחק זה מה שכואב לי, פשוט אסור היה לזה לקרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אוהדי בני סכנין משליכים חפץ. ברני ארדוב
"זה רק כדורגל, גם אם נפסיד זה לא חיים ומוות, זה אפילו לא עלייה או ירידה אלא תחילת עונה". אוהדי סכנין משליכים אבנים/ברני ארדוב

ניצב משנה רמי ניימרק, מפקד תחנת סומך, התייחס לאירועים ואמר: "היו לנו כוחות בתוך ומחוץ למגרש, חלק גלוי וחלק סמוי. מיד עם ההתפרעות, ידענו מה שקורה. נערכנו והצלחנו להשתלט על זה ולפזר אותם. היה אירוע מסודר וספורטיבי. לא שקלנו לא לקיים את האירוע. המשחק היה ספורטיבי וכך צריך להיות. היה חשוב לנו לקיים שגרה. גם בתוך הטריבונה עצמה הצלחנו לקלוט ולצלם מספר עבירות כמו הדלקת אבוקות והשלכת חפצים. השוטרים יעצרו את האנשים שנתפסו ונמצה איתם את הדין, אותו דבר כלפי האנשים שהתפרעו מחוץ למגרש. היה חשוב דווקא בעת הזו לקיים את המשחק הזה שלצערי הוא נתפס כאירוע לאומני ולא כמשחק כדורגל"

בצד המקצועי, פיראס מוגרבי אמר בסיום: "אני קודם כל רוצה להודות לקהל שהגיע בכמות גדולה ודחף אותנו. הגענו להרבה מצבים והכדור פשוט לא נכנס. חבל כי אכזבנו את הקהל. אני קונה את זה שבית"ר תנצח את סכנין בדוחא פעם בתשע שנים. לגבי הפנדל, גם מסי מחטיא פנדלים".

מוגרבי נשאל על האווירה מסביב ואמר: "אני לא מתעסק בזה. אנחנו השחקנים התעסקנו בכדורגל ולא הוצאנו מילה. אנחנו התרכזנו במשחק וזה לא הצליח, כל הכבוד לבית"ר שכן הצליחה. באנו למשחק של יוקרה ומאוד רצינו אבל זה לא הלך".

מאמן הקבוצה אלי כהן: "הפסדנו את המשחק במומנטומים שלנו. גם בחצי הראשון וגם בחצי השני. המשכנו לשחק גם אחרי ה-3:1, החמצנו פנדל ודברים לא הסתדרו. אני מאוד מאוכזב, במיוחד כשכמות קהל כזאת מגיעה. יש משחקים שמשחקים טוב ולא לוקחים נקודות. הקהל הריע בסיום והעריך את מה שהשחקנים נתנו ולא הרימו ידיים עד הסוף. חבל רק מה שקרה בסוף עם הקהל בחוץ, צריך לנתק את הכדורגל מהדברים האלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המשחקים מול בית"ר הם רגישים ויש אנשים שנכנסו במכוון בצל האירועים בירושלים בפרט ובמדינה בכלל". דגל האחים המוסלמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנכ"ל בני סכנין, חאלד דוכי, אמר: "האירועים היו קשים וזה לא משמח בכלל. התוצאה לא חשובה, אלא רק שהמשחקים הסתיים בשקט וכולם חזרו בשלום הביתה. לא היו אירועים חריגים ופציעות, אלא קצת התפרעויות, אבל הכל הסתיים".

"ביקשנו מהקהל שיילך הביתה כי לא מתאים לנו כקהל וכמועדון. אי אפשר לשלוט בכולם והיה פה קהל גדול, אבל הרוב התנהלו בצורה טובה. המשחקים מול בית"ר הם רגישים ויש אנשים שנכנסו במכוון בצל האירועים בירושלים בפרט ובמדינה בכלל. לצערנו כנראה שזה הגיע למגרש ואנשים ניצלו את זה".

בסכנין אף הוסיפו בסיום: "לא באנו כמו שאנחנו באים תמיד למשחקים כאלה. בדרך כלל בשביל בית"ר להבקיע כאן גול זה כמו להבקיע בצ'מפיונס, והיום היא כבשה שלושה שערים בכמה התקפות בודדות. לא שיחקנו חכם, שיחקנו על הגבהות במקום על הקרקע בדקות של המומנטום ושילמנו על זה".

הקבוצה תועמד לדין בעקבות אירועי אמש. בדו"ח השופט יצויין על השלכת חפצים, חזיזים והדלקת אבוקות במהלך המשחק. כמו כן יצוין כי בקבוק ליטר וחצי מלא נזרק מהיציע ונחת בין שופט הרחבה לשוער בית"ר בוריס קליימן. סכנין צפויה לספוג קנס כספי ועונש רדיוס בעקבות האירועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully