וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חזרה מהמסע לארצות הברית: "זו קבוצה חדשה לגמרי"

המאמן גיא גודס נשמע מרוצה לאחר החזרה לישראל ולקראת פתיחת ליגת העל בשבת: "המשחקים והאווירה מסביב היו מוצלחים. יש לנו חבר'ה טובים וחיוביים, רואים באימונים את הכימיה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב נחתה הערב (שני) מארצות הברית, שם פגשה לשני משחקי אימון את מילאנו. הצהובים ניצחו את האיטלקים בשיקגו והפסידו להם במדיסון סקוור גארדן בניו יורק אתמול וכעת, יתחילו בהכנות ליום שבת, אז ייפגשו במשחק פתיחת העונה בליגת העל את מכבי קרית גת.

המאמן גיא גודס אמר: "מסע לא קל, ארוך ומתיש. הרבה ג'ט לג ושלבים ללא שינה, אבל המשחקים והאווירה מסביב היו מוצלחים. היינו באירועים, העברנו קליניקות והייתה אינטראקציה מעניינת. המשחקים מול מילאנו עשו לנו טוב, משחקי האימון העונה נבנו בהדרגה וסיימנו עם שני משחקים נגד קבוצת יורוליג ובשבת מתחיל הדבר האמיתי".

גודס הוסיף: "יש קצת עייפות ופציעות קלות. ניסינו לשמור על דקות מסוימות למספר שחקנים. לא רצינו להעמיס, כי אחרי גביע ווינר היינו בעומס מסוים ומספר אנשים סחבו את הקבוצה. ייקח כמה ימים להתאושש מהנסיעה הזו. יש התקדמות, גם הגנתית וגם התקפית. נלמד את הדברים הטובים ונחזק אותם וננסה להשתפר בדברים הפחות טובים. זו קבוצה חדשה לגמרי ולא ציפיתי שנגיע לאן שנגיע בשלב הזה, אבל יש לנו חבר'ה טובים, חיוביים, אנרגיות טובות. רואים באימונים את הכימיה. אנחנו עדיין לא שם, למרות הניצחונות, יש עוד הרבה לאן להתקדם ואני מאמין שנגיע לאן שאנחנו רוצים בהמשך".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב כדורסל. יוסי ציפקיס
חוזרים לדבר האמיתי. גודס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully