וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפציעה של קוטיניו: דונגה זימן את קאקה לסגל ברזיל

הקשר שלא הופיע במדי הסלסאו במשחק רשמי מאז מונדיאל 2010, ולא נספר על ידי המאמן בסגל לקופה אמריקה, זומן לפתיחת מוקדמות גביע העולם מול צ'ילה בעקבות פציעת קשר ליברפול

קאקה שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
ההופעה הרשמית האחרונה. קאקה ברבע גמר מונדיאל 2010/רויטרס

מאמן נבחרת ברזיל, דונגה, זימן את קאקה לסגל לקראת משחקי הפתיחה של מוקדמות מונדיאל 2018, מול צ'ילה ו-ונצואלה. קאקה יחליף את פיליפה קוטיניו הפצוע, ואם ישותף זו תהיה ההופעה הראשונה שלו במשחק רשמי מאז מונדיאל 2010.

קאקה בן ה-33 זומן באוגוסט האחרון לצמד משחקי הידידות של ברזיל בארצות הברית, ושיחק 23 דקות מול קוסטה ריקה. למרות זאת, והיכולת הטובה שהוא מפגין במדי אורלנדו מה-MLS, הוא לא נכלל בתוכניות המקוריות של מאמן ברזיל לקראת משחקי המוקדמות. ברזיל תחל את הדרך לרוסיה בסנטיאגו ביום חמישי הקרוב, וביום שלישי תארח את ונצואלה.

מאז ההפסד להולנד ברבע הגמר בדרום אפריקה, לא זומן קאקה לסגל הסלסאו למעט כמה משחקי ידידות, על רקע הנסיגה בקריירה שלו מאז המעבר לריאל מדריד. לואיס פליפה סקולארי ויתר עליו במונדיאל הביתי ב-2014, וכך גם מאנו מנזס בקופה אמריקה 2011 ודונגה עצמו בקופה בקיץ החולף.

קוטיניו נפצע אתמול (ראשון) בדרבי של ליברפול מול אברטון, שהסתיים בתיקו 1:1 והיה משחקו האחרון של ברנדן רוג'רס כמאמן ליברפול. נסיבות פציעתו המדויקות לא פורסמו, והוא השלים 90 דקות במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully