וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות במשפחה: אחיו של ליאונל מסי נעצר על החזקת נשק לא חוקית

מתיאס מסי עוכב על ידי משטרת רוסאריו לאחר שבבדיקה של רכבו על ידי משטרת התנועה נמצא אקדח ללא רישיון בתא הכפפות. על פי הדיווחים, במהלך המעצר, מסי נקלע לעימות פיזי עם השוטרים. וגם: הדיאטה שהצילה את מסי תעזור גם לניימאר?

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
צרות במשפחה. מסי/רויטרס

תקופה לא פשוטה עוברת על ליאונל מסי. הפרעוש נפצע במשחק של ברצלונה לפני קצת יותר משבוע מול לאס פלמאס וגילה כי ייעדר חודשיים מהמגרשים, כאשר בין היתר הוא צפוי להחמיץ את פתיחת מוקדמות המונדיאל והמשחקים של ארגנטינה מול ברזיל וקולומביה ואולי אפילו את הקלאסיקו הראשון של העונה, בו תתארח אלופת אירופה אצל ריאל מדריד באמצע נובמבר.

אם לא די בצרות האישיות של מסי, שראה את ברצלונה מפסידה בלעדיו 2:1 בסביליה ביום שבת, כעת מצטרפות גם בעיות במשפחה. אחיו הגדול של הכוכב הארגנטינאי, מתיאס מסי, נעצר בעיר הולדתם של השניים, רוסאריו, בשל החזקה לא חוקית של נשק.

מתיאס בן ה-33 נעצר על ידי משטרת התנועה המקומית לבדיקה שגרתית אתמול (ראשון) בבוקר, שעון ארגנטינה ועל פי הדיווח המשטרתי, סירב להציג בפני השוטרים את המסמכים והרשיונות של המכונית בה נהג. השוטרים החלו לחשוד וביצעו חיפוש ברכבו, בסיומו הם מצאו אקדח בתא הכפפות. הם דרשו ממתיאס לראות אישור להחזקתו של האקדח, אולם לאחיו של מסי לא היו הרשיונות המתאימים לכך והוא נעצר במקום.

במשטרה הוסיפו כי המעצר לא היה חלק וכלל עימות בין השוטרים לבין אחיו של מסי, בסיומו מתיאס נחתך מעל עינו ואחד השוטרים נחבל. מסי נלקח לתחנת המשטרה ברוסאריו והוחזק שם ארבע שעות, כך דווח בתקשורת המקומית.

זו אינה הפעם הראשונה בה הוא נעצר בשל ההאשמות דומות וגם ב-2008 קרה אותו מקרה, בו הוא נתפס נושא נשק שלא כחוק. באפריל 2011, הבית בו מתגורר מתיאס ברוסאריו רוסס בכדורי אקדח. לאחיו של מסי, ששהה אז בבית, לא נגרם נזק.

שחקן ברצלונה, ניימאר. GettyImages
מיני מחנה קדם עונה. ניימאר/GettyImages

בינתיים, בבארסה מנסים להתרגל לחיים ללא מסי ואנדרס אינייסטה, שנפצע אף הוא. מי שהרבה מהאחריות נופלת על כתפיו הוא ניימאר, אולם נראה כי העובדה שהברזילאי הצעיר פספס את רוב ההכנה לעונה ואת פתיחת העונה בשל החזרת ממנה סבל, משפיעה עליו ונכון להיום הוא כובש 0.5 שערים למשחק, נפילה מה-0.76 שלו מהעונה שעברה. ניימאר הוא השחקן היחיד שלואיס אנריקה לא הוציא מההרכב באף אחד מהמשחקים מאז חזרתו במחזור השני וכעת גם הוא יודע שהוא יהיה חייב להעלות עוד הילוך.

ניימאר לא יכול לשחק עם נבחרת ברזיל בשני משחקי פתיחת מוקדמות המונדיאל בשבוע הבא, זכר להרחקתו בקופה אמריקה והוא יישאר בברצלונה על מנת לנוח כמו שצריך ולהיות מוכן להמשך הדרך. במועדון הכינו לו תכנית מפורטת מאוד לשבוע וחצי הללו, מעין "מיני מחנה פתיחת עונה", על מנת לפצות על מה שאבד. התכנית כוללת אימונים במתחם של ברצלונה ואימונים אישיים ובנוסף, הוראות לטבח הפרטי של השחקן להכין דיאטה מאוזנת יותר, בעזרת הכוונתם של התזונאים של המועדון, דיאטה דומה לזו שעזרה למסי משמעותית לאחר המונדיאל האחרון והחזירה אותו להיות השחקן הטוב בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully