וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרדיאן קבע: חביב אוחיון - אחד משלושת שוערי הנוער הטובים בעולם

שוערה בן ה-17 של מכבי תל אביב נכלל ברשימת 50 הכישרונות הגדולים בכדורגל העולמי שנולדו בשנת 1998, כשלצידו רק שני שוערים נוספים, ביניהם בנו של זידאן. מי עוד נמצא ברשימה היוקרתית של העיתון הבריטי?

one

בווידאו: הופעת הבכורה של חביב אוחיון בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב, במסגרתה עצר פנדל

חביב אוחיון נכלל הבוקר (רביעי) ברשימה יוקרתית במיוחד, כאשר העיתון הבריטי "גרדיאן" בחר את 50 הכישרונות הגדולים ביותר בעולם שנולדו בשנת 1998, וכלל בתוכה את שוערה בן ה-17 של מכבי תל אביב ונבחרת הנוער.

אוחיון, שעדיין לא ערך הופעת בכורה בליגת העל (שיחק רק בגביע הטוטו בתחילת העונה), הוא הנציג הישראלי היחיד ברשימה, ולצדו שני שוערים נוספים בלבד - לוקה זידאן פרננדס הצרפתי מריאל מדריד (בנו של זינדין זידאן) ויוסטין ביילוב ההולנדי מפיינורד. משמע: על פי "הגרדיאן", אוחיון הוא אחד משלושת השוערים הטובים בעולם בגיל נוער.

שוער מכבי תל אביב, חביב אוחיון. GettyImages
זוכה להערכה רבה באירופה וגם הדמיון לקורטואה עוזר. חביב אוחיון/GettyImages

אוחיון הוצג בעיתון: "פאולו סוזה, שאימן את מכבי תל אביב בעונת 2013/14, זימן את אוחיון לסגל הראשון לפני שנתיים, כאשר השוער היה בן 15, והאמין שהשוער הצעיר צפוי להתפתח לכוכב. כולם במכבי שותפים לדעה זו. המאמנים והשחקנים מתפעלים מהאינסטינקטים שלו ומגישתו למשחק. אוחיון קר רוח, אמיץ ומגלה מנהיגות. הוא גמיש מאוד לגובהו, 196 סנטימטרים, והדמיון החיצוני לשוער צ'לסי טיבו קורטואה בוודאי לא מזיק לו. הוא עצר פנדל בהופעת הבכורה בקבוצה הראשונה של מכבי תל אביב, וגם אוהב לבעוט פנדלים בעצמו בזכות משחק הרגל הטוב שלו. הופעתו במשחק הפתיחה בליגת האלופות לנוער הייתה מצוינת, על אף שמכבי הובסה 3:0".

הכוכב הבולט ברשימה של הגרדיאן הוא מרטין אודגור, ילד הפלא הנורבגי של ריאל מדריד. שמות מעניינים נוספים כוללים את הקשר הגרמני פביאן בנקו מבאיירן מינכן, פליקס פסלאק מבורוסיה דורטמונד אשר מוגדר כמריו גצה החדש, שני כוכבי מילאן – חכים מנסור המרוקאי ומנואל לוקאטלי האיטלקי, וגם לי סאונג-וו מברצלונה המכונה "מסי הקוריאני". בנוסף לבנו של זיזו, צוין גם שמו של יאניס חאג'י, בנו של גאורגה חאג'י האגדי, ואפילו של דאבור לוברן, אחיו הצעיר של דיאן לוברן מליברפול.

לרשימה המלאה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully