וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ חתם כמאמן ליברפול

המאמן הגרמני, שעזב בסיום העונה שעברה את בורוסיה דורטמונד, נחת במרסיסייד ועל פי הדיווחים, זכה לחוזה לשלוש שנים. הוא יוצג ביום שישי ב-12:00. הופעת הבכורה: ב-17 באוקטובר מול טוטנהאם

עריכה: מרום שפיצר

יורגן קלופ הפך הערב (חמישי) למאמנה של ליברפול. המאמן הגרמני נחת הערב במרסיסייד וחתם על החוזה במייטי רדז, אותם הוא ינסה לשקם אחרי שנה וחצי חלשות. קלופ יחליף על הקווים באנפילד את ברנדן רוג'רס, שפוטר אחרי קצת יותר משלוש עונות במועדון.


באנגליה מדווח כי קלופ זכה לחוזה לשלוש שנים. ליברפול כרגע במקום העשירי בטבלה, עם שלושה ניצחונות בלבד אחרי שמונה מחזורים.

ליברפול הודיעה כבר בשעות הערב המוקדמות על כינוס מסיבת עיתונאים מחר ב-12:00 שעון ישראל, ל"הודעת מועדון משמעותית", כאשר לכולם היה ברור כי מדובר בהצגתו של המאמן החדש. משחקו הראשון של קלופ על הקווים צפוי להיות ב-17 באוקטובר, בווייט הארט ליין, מול טוטנהאם. ביקורו הראשון באנפילד יהיה חמישה ימים לאחר מכן, כשליברפול תארח את קאזאן במסגרת הליגה האירופית.

המאמן יורגן קלופ חותם על חוזה בליברפול. אתר הרשמי של ליברפול, אתר רשמי
אתגר גדול. קלופ חותם/אתר רשמי, אתר הרשמי של ליברפול

מצלמו ה"בילד" תפסו את קלופ בשדה התעופה בדורטמונד

קלופ, שנחשב לאחד המאמנים הטובים ביבשת, שיחק במיינץ בין 1990 ו-2001, ואימן את המועדון בו שיחק כחלוץ וכבלם בין 2001 ו-2008, אז החל לבסס את מעמדו כאחד המוחות הצעירים המבריקים בגרמניה. ב-2008 מונה למאמן דורטמונד, ועם סגנון משחק נאה לעין הפך את השוורצגלבן לאחת הקבוצות הטובות בגרמניה, ובאירופה.

לשיאו הגיע כשהצעיד את דורטמונד לשתי אליפויות גרמניה רצופות, ב-2010/11 ו-2011/12, כשבעונה שלאחר מכן הגיע עד גמר ליגת האלופות, שם נכנע לבאיירן מינכן. בארון התארים שלו גם זכיה אחת בגביע הגרמני (2011/12), ושתי זכיות בסופרקאפ הגרמני (2013, 2014).

עוד באותו נושא

יורגן קלופ לראשי ליברפול: לא צריך מהפכה, מאמין בסגל הנוכחי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully