וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאילוביץ' לא מרים ידיים: "לא אתפטר, אולי אנחנו צריכים את פרויד"

מאמן מילאן ספג הפסד רביעי מפתיחת העונה ואת התבוסה הביתית הקשה ביותר של המועדון מאז 2009, אבל הוא לא מתכוון לעזוב: "אני זקוק לזמן, גם אם זה דבר שאני לא יכול לבקש. אנחנו עובדים על המנטליות של השחקנים"

מאמן מילאן סינישה מיכאילוביץ'. רויטרס
"אין ספק שאקבל שיחה מברלוסקוני". מיכאילוביץ'/רויטרס

מילאן רשמה אתמול (ראשון) את הפסדה הרביעי בשבעה משחקים מפתיחת העונה ואת התבוסה הביתית הקשה ביותר שלה מאז 2009, כשהפסידה 4:0 לנאפולי בסן סירו. אך למרות ההשפלה, המאמן סינישה מיכאילוביץ' לא מתכוון להרים ידיים ולהתפטר.

"אין ספק שאקבל שיחה מברלוסקוני, ואסביר לו מה קרה. המועדון מקבל החלטות, אבל אני לא אתפטר. אני משוכנע שאנחנו יכולים לפתור את הבעיות הללו, כפי שעשיתי במועדונים אחרים. אני זקוק לזמן, גם אם זה דבר שאני לא יכול לבקש.

"כל חיי אהיה חייב לגליאני וברלוסקוני, אני אסיר תודה להם, והתוצאות האלה מאכזבות אותי. מעל לכול, זה מאכזב את השחקנים. זו סיטואציה קשה עבורנו, ואנו חייבים להמשיך לעבוד. ברור ש-100 אחוז זה לא מספיק, אנחנו צריכים לתת יותר. אסור לנו לאבד תקווה".

לדברי מיכאילוביץ', "אני יודע שזה נשמע רע, אבל זו האמת: הפסדנו לקבוצה טובה מאיתנו. אין מה להוסיף", אמר הסרבי. "המחצית הראשונה הייתה מאוזנת, אבל יש טעויות שאסור לך לעשות בסריה א', במיוחד מול חלוצים ברמה הזאת. זה היה הפסד רע, אבל הוא הגיע לנו. אולי אנו זקוקים לזיגמונד פרויד. מאז שהגעתי, אני מנסה לעבוד על המנטליות של השחקנים. ניסיתי לעבוד איתם באופן אישי וקבוצתי, ניסינו לנתח הכלל, ברור שזה לא כל כך קל".

פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. AP
"אנחנו רוצים להשתפר יותר". סוזה/AP

הסרבי טוען כי נאפולי היא הקבוצה הטובה בליגה, אך מי שנמצאת במרחק תשע נקודות ממנו בפסגה היא דווקא פיורנטינה, של פאולו סוזה. הוויולה מחזיקים ביתרון שתי נקודות בראש הטבלה, מצב שבו לא היו מאז עונת 1998/99. הפעם האחרונה שבה זכו באליפות הייתה בעונת 1968/69.

"אנחנו במצב טוב", אמר סוזה לאחר הניצחון הביתי 0:3 על אטלנטה. "הבחורים מגיבים טוב יותר בכל יום להערות שלי. הם מבינים את האסטרטגיות הנכונות, גם במשחקים שאין לנו זמן להתכונן אליהם. הם מאמינים, הביצועים טובים, כך שבסופו של דבר התוצאות מגיעות.

"ההפתעות החיוביות האלה דוחפות אותנו קדימה, וחשוב לאנשים להאמין, זה מצית את האווירה סביבנו. נפלא לראות את זה. אנחנו רוצים להשתפר יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully