וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט על הקאמבק: "הרגשתי די טוב, היה טוב לחזור לשחק"

כוכב הלייקרס שמח לשוב לפרקט אחרי כתשעה חודשים ("הרגליים שלי מרגישות חזק, אני לא עייף") והחמיא לצעירים: "ראיית המשחק של דיאנג'לו ראסל אסטרונומית, ג'וליוס רנדל חיה"

AP

בוידאו: קובי בריאנט מדבר אחרי המשחק מול יוטה

קובי בריאנט שב הלילה (בין ראשון לשני) לפרקט אחרי כמעט תשעה חודשים, ובעוד שיכולתו בתבוסה הלייקרס ליוטה לא היתה מזהירה (חמש נקודות, 1 מ-5 מהשדה ב-12 דקות), כוכב לוס אנג'לס לייקרס בעיקר שמח לא לצפות במשחקים מהספסל.

"הרגשתי די טוב, היה טוב לחזור לשחק", אבל הבלאק ממבה, ששיחק את כל הרבע הראשון אך לא יותר מזה, וסיים עם 0 ריבאונדים ואסיסטים. "הרגליים שלי מרגישות חזק, אני לא עייף. הכל עניין של לקבל את הטיימינג שלי בחזרה, ייקח זמן להתאקלם לזה שוב".

מי שדווקא היה לא רע הוא דיאנג'לו ראסל, הבחירה השנייה בדראפט, שסיפק מספר מהלכים יפים וסיים עם חמש נקודות ושלושה אסיסטים. בסיום זכה הגארד המוכשר למחמאות מקובי, שאמר: "ראיית המשחק שלו אסטרונומית, הוא מוסר יוצא מהכלל. הוא גם קלעי הרבה יותר טוב משחשבתי".

קובי החמיא גם לג'וליוס רנדל: "הוא חיה, הוא תחרותי, אתלטי בצורה בלתי רגילה וחזק כמו שור. זה שילוב מצוין לעבוד איתו. יש פה הרבה אפסייד, החתיכות בפאזל מתאימות וצריך להיכנס לקצב".

המאמן ביירון סקוט אמר בסיום המשחק: "קובי היה די טוב, הוא נע היטב. אמרתי לו לפני המשחק - בוא תשחק את הרבע הראשון וזהו, ואז נראה איך תרגיש ביום שני. נתאמן היום, ונראה איך ירגיש לקראת המשחק הבא שלנו ביום שלישי". גם במשחק הבא מול הג'אז, שיערך גם הוא בהוואי, אמור קובי לראות דקות משחק מעטות.

לעמוד הפייסבוק של וואלה! ספורט NBA

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. Marco Garcia, AP
הכל עניין של טיימינג. קובי/AP, Marco Garcia
שחקן לוס אנג'לס לייקרס דיאנג'לו ראסל. AP
כבר מלהיב. ראסל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully