וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה מאוכזב מהתיקו עם ריאל: "שמטנו שתי נקודות"

על אף שקבוצתו השוותה לקראת סיום, מאמן הקולצ'ונרוס האמין שאתלטיקו היתה ראויה לניצחון: "ריאל בקושי יצרה מצבים". בספרד תוקפים: "זו ריאל מדריד הכי הגנתית אי פעם"

מאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה, עם מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס. GettyImages
תיקו משקף? סימאונה ובניטס/GettyImages

ריאל מדריד לא היתה רחוקה מניצחון יוקרתי בדרבי שהיה מעלה אותה לפסגת הטבלה אמש (ראשון), אך סיימה בסופו של דבר ב-1:1 בוויסנטה קלדרון. קארים בנזמה העלה אותה ליתרון מוקדם, אך וייטו השווה בדקה ה-83 וקבע את תוצאת המשחק, לפני שקיילור נבאס הציל את הבלאנקוס מהפסד.

בתקשורת העולמית לא עשו לבלאנקוס חיים קלים. הגדילו לעשות "אל מונדו דפורטיבו" כשכינו את הקבוצה הנוכחית: "הקבוצה הכי הגנתית בתולדות ריאל מדריד".

"היה חסר לנו השער השני שיגמור את המשחק", אמר המאמן רפא בניטס בסיום. "במחצית הראשונה היינו טובים יותר. צריך לתת את הקרדיט לאתלטיקו, כי הם לחצו אותנו ונלחמו. ב-15 הדקות האחרונות הם ממש לחצו, אבל אם מסתכלים על המשחק כולו, אנחנו אלה ששלטנו הפסדנו שתי נקודות". על הפציעה של דני קרבחאל אמר: "הוא סובב את הקרסול, נראה מה יהיה מצבו". המגן עצמו אמר: "אני מרגיש בסדר, בקרוב אדע האם אוכל לשחק במשחק הקרוב של נבחרת ספרד".

גיבור הערב מבחינת הבלאנקוס היה, כאמור, קיילור נבאס, שהציל פנדל של אנטואן גריזמן, וסיפק מספר הצלות נוספות, בפרט אחת מול ג'קסון מרטינס לקראת הסיום. "תמיד צריך להיות מוכן", הצטנע הקוסטה ריקני. "הפנדל? תמיד אנחנו לומדים בעיטות פנדל, ותודה לאל שעזר לי לעצור אותה. רצינו לנצח, היינו בדרך לשם, אבל בסופו של דבר השגנו רק נקודה וצריך להסתכל קדימה. אתלטיקו שיחקה הגנתי וחיכתה לטעות שלנו".

מנגד, דייגו סימאונה סיכם: "היו לנו הזדמנויות, מלבד ב-10-12 הדקות הראשונות. כשריאל כבשה ראשונה היא נרגעה, אבל במחצית השנייה היינו חזקים יותר. אני מרגיש ששמטנו שתי נקודות, היינו קרובים לנצח במשחק בו היו לנו יותר הזדמנויות. הם לא ייצרו מצבים, אבל אולי שלטו יותר במשחק". על שחקני הרכש שלו אמר מאמן הקולצ'ונרוס שלו: "עוד מוקדם לשפוט, לא קל להסתגל לסגנון שלנו. ג'קסון מרטינס נראה טוב, פרננדו גילה התלהבות ותשוקה. אני מקווה ששניהם יבקיעו שערים".

כובש שער השוויון וייטו הוסיף: "הצלחנו להציל נקודה במשחק חשוב, בסוף היינו מספיק טובים כדי לנצח".

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם השוער קיילור נבאס (מימין). רויטרס
מודה לאלוהים. נבאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully