וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר: "הכושר שאני נמצא בו גורם לחשדות של בודקי הסמים"

כוכב באיירן התלוצץ אחרי הצמד וה-1:5 על דורטמונד, גווארדיולה: "ניצחנו את אחת הקבוצות הטובות באירופה". טוכל: "נצטרך לדעת להתאושש מזה". גם: כל השיאים של לבנדובסקי, הבווארים ואובמיאנג

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן עם תומאס מולר. Alexander Hassenstein, GettyImages
גווארדיולה מחבק את מולר בסיום/GettyImages, Alexander Hassenstein

באיירן מינכן הביסה הערב (ראשון) 1:5 את בורוסיה דורטמונד במסגרת המחזור השמיני של הבונדסליגה. הבווארים רשמו את הניצחון השמיני שלהם בשמונה משחקים, כשאליהם אפשר להוסיף שני ניצחונות בשני משחקי ליגת האלופות ועוד אחד בגביע ומגיעים בסך הכול ל-11 ניצחונות מתחילת העונה. תומאס מולר ורוברט לבנדובסקי כבשו צמדים לזכות הקבוצה של פפ גווארדיולה, כשמריו גצה מרשית מול האקסית ומשלים את הניצחון. פייר אמריק אובמיאנג כבש את השער היחיד לזכות בורוסיה דורטמונד.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שובר את כל השיאים. לבנדובסקי/רויטרס

* באיירן מינכן השוותה את שיא הניצחונות בפתיחת עונה בבונדסליגה לזה שקבעה היא בעצמה בעונת הטרבל תחת יופ היינקס ב-2012/13.

* רוברט לבנדובסקי הגיע כבר ל-12 שערי ליגה בשמונה מחזורים, דבר שעשו בעבר רק גרד מולר ב-1968/9 וכריסטיאן מולר מקלן ב-1964/5.

* לבנדובסקי כבש תשעה שערים בשלושת מחזורי הליגה האחרונים, דבר שלא נעשה בבונדסליגה מעולם.

* פייר אמריק אובמיאנג, שכבש בכל אחד ממשחקי הליגה העונה, הגיע לעשרה משחקי ליגה בהם הוא כובש ברציפות מסוף העונה שעברה.

* לבנדובסקי (12) ואובמיאנג (10) קבעו שיא נוסף כשזו הפעם הראשונה בה שני שחקנים בבונדסליגה מגיעים למספרים כפולים של שערים אחרי שמונה מחזורים.

* באיירן מינכן ניצחה בכל אחד מ-42 המשחקים האחרונים בהם תומאס מולר כבש.

* מעולם לא הובילה קבוצת בונדסליגה בשבע הפרש מהמקום השני כבר אחרי שמונה מחזורים.

* כל שעריו של לבנדובסקי בליגה העונה (12) נכבשו במחצית השנייה.

* אובמיאנג השווה את שיא הכיבושים ברציפות עבור קבוצה אחת עם עשרה משחקים. הקודם שהשיג את זה היה קלאוס אלופס ב-1984.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
תומאס טוכל מאמן בורוסיה דורטמונד. Alexander Hassenstein, GettyImages
היה מתוסכל. טוכל/GettyImages, Alexander Hassenstein

מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה אמר בסיום המשחק: "אני רוצה לברך את השחקנים, נאבקנו בתחילת המשחק ולא ייצרנו מספיק מצבים בהתחלה, אבל בסוף נראינו נהדר. למרות הניצחון והפער שפתחנו בפסגה, האליפות לא תוכרע היום, אנחנו חייבים להישאר מרוכזים. אנחנו מתרגשים ומאושרים מהניצחון כיוון שניצחנו את אחת הקבוצות הטובות באירופה. נכון שניצחנו 1:5, אבל עשינו הרבה טעויות, יש לנו עדיין הרבה עבודה". ג'רום בואטנג זכה להשוואות לפרנץ בקנבאואר אחרי שבישל שני שערים. פפ גווארדיולה אמר: "זו לא השוואה טובה לג'רום. בקנבאואר הוא מספר אחת וג'רום הוא ג'רום".

תומאס מולר, שכבש צמד, התייחס לשער הראשון שכבש אחרי כדור ארוך של ג'רום בואטנג: "ג'רום ואני החלפנו מבטים ואז הוא שלח לי את הכדור לשטח המת. לא התאמנו על כדורים ארוכים, אבל כשיש שטח פנוי, זה מה שעושים בכדורגל, אתם יודעים. אי אפשר לתכנן כל פעולה, צריך להגיב מהר. הניצחון שהשגנו הוא מסר גדול". לסיום, התלוצץ מולר ואמר: "הכושר בו אני נמצא גורם לחשד מצד בודקי הסמים".

מהצד השני, נשמע מאמן בורוסיה דורטמונד תומאס טוכל מאוכזב כמובן: "ב-20 הדקות הראשונות היינו טובים הגנתית, דייקנו טוב ושמרנו על קצב טוב במשחק. אבל לא היינו מספיק מדויקים מול השער ובשליש האחרון של המגרש. השער השלישי שספגנו מעט אחרי פתיחת המחצית השנייה היה מהכדורים המעצבנים ביותר אפשר לראות. זו הייתה מסירה על 40 מטר וסגרנו את הנתיב מאוחר מדי. למרות שהמסירה הייתה מדהימה, אסור שזה יקרה. גם ספגנו שער זול מדי מפנדל אחרי מתפרצת. עשינו את המשחק קל מדי בשביל באיירן".

טוכל התייחס לעתיד ואמר: "אנחנו צריכים להתאושש מזה ולחזור אל עצמנו, מבחינה הגנתית, מבחינת התיקולים. אנחנו צריכים להשתפר בהתנהגות ההגנתית שלנו ובמשמעת. לאחר מכן נצטרך להתבונן היטב במשחק הזה וללמוד ממנו. אנחנו צריכים לנער את עצמנו ולהתאושש מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully