וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולקוט: "זה היה כדורגל כמו של ארסנל הישנה, שלחנו מסר לליגה"

חלוץ ארסנל התרגש מה-0:3 על מנצ'סטר יונייטד: "הכדורגל הכי טוב שהייתי שותף לו במהלך הקריירה". ואן חאל: "אני בהלם ממה שראיתי, זה המשחק הכי גרוע של מנצ'סטר יונייטד תחתיי"

one

הרבה זמן חיכו בארסנל למשחק כזה. התותחנים גברו הערב (ראשון) 0:3 על מנצ'סטר יונייטד וסוף סוף אספו שלוש נקודות נגד קבוצה גדולה, במשחק עם חשיבות גבוהה. זה היה הניצחון הכי גדול של התותחנים על השדים האדומים מאז ה-0:3 בספטמבר 1998, ניצחון הליגה הראשון שלהם על יונייטד מאז 2011 (שמונה משחקים; שלוש תוצאות תיקו וחמישה הפסדים).

תיאו וולקוט ששוב תופקד כחלוץ חוד ובישל שני שערים: "אחרי האכזבה מההפסד לאולימפיאקוס, התחלנו את המשחק בצורה שונה לחלוטין. תפסנו אותם לא מוכנים במתפרצות ולמרות שקצת הורדנו רגל מהדוושה במחצית השנייה, חשוב מאוד שלא ספגנו. המשחק הזה שולח מסר לפרמיירליג, שאנחנו מוכנים להיאבק על האליפות העונה".

וולקוט המשיף: "שיחקנו עם תשוקה משריקת הפתיחה. שלטנו במחצית הראשונה, במשחק בית נגד קבוצה גדולה וככה אנחנו צריכים לשחק בכל שבוע. עבדנו קשה, עד כאב. זה הכול בשביל המאמן. המחצית הראשונה הייתה מדהימה. הם לא הצליחו להתמודד איתנו, זה היה הכדורגל הכי טוב שהייתי חלק ממנו בקריירה שלי, שיחקנו כדורגל של ארסנל הישנה".

ארסן ונגר היה יותר מתון מוולקוט: "התחלנו חזק ולחצנו מאוד גבוה. פתיחת המשחק שלנו הפתיעה אותם. לא נתנו להם להגיע להזדמנויות והייתה לזה חשיבות גדולה. מפטר צ'ך עד תיאו וולקוט, כל השחקנים היו נהדרים".

ריאן גיגס, לואי ואן חאל על ספסל מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"הייתי צריך להחליף חצי קבוצה". ואן חאל/רויטרס

בצד המפסיד, לואי ואן חאל היה מאוד לא מרוצה: "פתיחת המשחק הייתה רעה מאוד מבחינתנו. לא היינו אגרסיביים ולא היה לנו רצון. זו הפעם הראשונה שאני רואה דבר כזה מהקבוצה שלי, לא ציפיתי לזה. ניצחנו ארבעה משחקים ברציפות עד היום ונתתי לשחקנים יום חופש. באימון ביום שבת הכול היה נראה רגיל ואני ממש מופתע ממה שראיתי היום. זה המשחק הכי גרוע של מנצ'סטר יונייטד תחתיי".

ואן חאל הוסיף: "אני בהלם, לא ציפיתי לזה. היינו במקום הראשון בליגה וכשאתה נמצא שם, אתה צריך להגן על המקום שלך. קשה לי להבין את מה שקרה פה היום, זה הפתיע אותי. אני אצטרך לבדוק את הסיבות. לא יכולתי לשנות כלום במהלך המשחק. אם זה שחקן אחד, זה בסדר, אבל פה הייתי צריך להחליף חצי קבוצה, שלא ביצעה את הדברים שדיברנו עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully