וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שער עצמי אומלל של לנו ו-1:1 ללברקוזן מול אוגסבורג

השוער לא הצליח לעצור פס פשוט של יונתן טה והקבוצה של רוג'ר שמידט שמטה שתי נקודות יקרות אחרי החמצת פנדל של הקאן צ'לאנוילו. שאלקה הובסה 3:0 בבית על ידי פ.צ. קלן

המחזור השמיני בבונדסליגה התחיל כבר בשישי, אבל היום (ראשון) ישוחקו שלושה משחקים כשבמוקד כמובן יעמוד מפגש הענקיות בין באיירן מינכן לבורוסיה דורטמונד. יום המשחקים נפתח עם סנסציה גדולה כשפ.צ. קלן הביסה בחוץ 0:3 את שאלקה בחוץ. לאחר מכן סיימה באייר לברקוזן ב-1:1 ביתי ומאכזב מול אוגסבורג לאחר שער עצמי אומלל במיוחד של ברנד לנו והחמצת פנדל של הקאן צ'לאנוילו.

אנתוני מודסט שחקן פ.צ. קלן. Christof Koepsel, GettyImages
איזה רכש אדיר של פ.צ. קלן, מודסט/GettyImages, Christof Koepsel

שאלקה - פ.צ. קלן 3:0

הקבוצה של פיטר שטוגר נמצאת בעונה נהדרת, אבל גם האוהדים המושבעים ביותר שלה לא חלמו על תוצאה כמו שהשיגה היום בפלטינס ארנה. פ.צ. קלן הביסה 0:3 את שאלקה בחוץ, כשאנתוני מודסט, יאניק גרהארדט וסימון צולר כובשים את השערים. לשאלקה זה הפסד ראשון אחרי שישה ניצחונות ברציפות בכל המסגרות.

הראשון הגיע כבר בדקה ה-45 כשמסירת עומק של לאונרדו ביטנקורט מצאה את אנתוני מודסט, שבעט חזק מ-14 מטר כדור שפגע במגן, שינה מעט את הכיוון וחדר פנימה כדי לקבוע 0:1 לקלן. שער ליגה שישי של החלוץ הצרפתי המצליח העונה. שאלקה לחצה ושלחה את כל הכוחות שלה קדימה ונעקצה פעמיים במתפרצות קטלניות. הראשונה הייתה עם שער של גרהארדט בתום מתפרצת (80) ואת השער השלישי במשחק כבש סימון צולר בדקה ה-84 לאחר בישול של קווין פוגט. ניצחון ענק לקלן.

ברנד לנו שוער באייר לברקוזן. Dennis Grombkowski, GettyImages
לנו עם שער עצמי אומלל/GettyImages, Dennis Grombkowski

באייר לברקוזן - אוגסבורג 1:1

הקבוצה של רוג'ר שמידט הגיעה במומנטום מצוין ולאחר שלושה ניצחונות ליגה ברציפות למשחק. עם זאת, שער עצמי אומלל במיוחד של ברנד לנו עלה לה בשתי נקודות יקרות אחרי 1:1 ביתי מול אוגסבורג באחד מהמשחקים החד צדדיים ביותר שנראו בבונדסליגה בשנים האחרונות. הקאן צ'לאנוילו גם החמיץ פנדל.

האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-12 אחרי שיונתן טה החזיר מסירה פשוטה לברנד לנו, שמשום מה לא הצליח לעצור את זה, הכדור עבר אותו וחדר פנימה בדרך ל-0:1 מפתיע. קארים בלארבי הצליח לאזן בדקה ה-39 והקאן צ'לאנוילו קיבל הזדמנות להשלים מהפך בדקה ה-71, אבל החמיץ שלח פנדל מעל השער ובסיום זה 1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully