וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד פרר זכה בטורניר קואלה לומפור במלזיה

הספרדי, המדורג שמיני בעולם, ניצח 5:7, 5:7 את בן ארצו פליסיאנו לופס (17), השלים זכייה בתואר ה-25 בקריירה שלו וקרוב להבטיח את מקומו בטורניר גמר הסבב. "מעולם לא שיחקתי פה טוב כל כך", אמר פרר

דויד פרר טניסאי ספרדי. How Foo Yeen, GettyImages
תואר 25 בקריירה. פרר/GettyImages, How Foo Yeen

דויד פרר, המדורג הבכיר בטורניר קואלה לומפור מסבב ה-250 של ה-ATP, זכה היום (ראשון) בתואר. המדורג שמיני בעולם ניצח 5:7, 5:7 את בן ארצו והמדורג שני בטורניר פליסיאנו לופס (17 בעולם) בתוך גמר של שעה ועוד 33 דקות והפך לספרדי הראשון שזוכה בתואר. פרר לקח איתו המחאה על סך 170,600 דולר ו-250 נקודות דירוג וזכה בתואר הרביעי שלו השנה כשהוא מנצח בארבעה משחקי גמר מתוך ארבעה.

"אני מרגיש מאוד מאוד, מפני שמעולם לא שיחקתי כל כך טוב בטורניר הזה", אמר פרר בסיום, "שיחקתי את המשחק הטוב ביותר שלי השבוע בגמר, וההחלמה שלי מפציעת המפרק היא טובה מאוד". לפרר זהו תואר 25 בקריירה והוא שיפר את מאזנו ב-2015 ל-10:44 והוא קרוב להבטיח את השתתפותו בטורניר גמר הסבב בשנה השישית ברציפות. הישג גדול בהתחשב בכך שהחמיץ שלושה חודשים בשל פציעה במפרק. פרר המשיך והחמיא ליריבו: "פליסיאנו לופס הוא טניסאי טוב ואפילו בחור טוב יותר, אני מאחל לו בהצלחה בהמשך השנה".

  • עוד באותו נושא:
  • דויד פרר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully