וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: נאתכו נפצע בניצחון צסק"א, שער לדאבור בהפסד גראסהופרס

קשר הנבחרת נפגע בראשו בדרבי בין צסק"א לדינמו מוסקבה ונלקח לבית החולים. רופא המועדון: "הפציעה רצינית, זו פגיעת ראש". דאבור צימק ב-3:1 מול יאנג בויז, 90 דקות לביטון בניצחון סלטיק

שחקן צסק"א מוסקבה, ביברס נאתכו. AP
חוויה לא נעימה בדרבי. נאתכו/AP

ביברס נאתכו, קשרה של צסק"א מוסקבה, נפצע היום (ראשון) בפניו בצורה די חמורה במהלך משחק הדרבי מול דינמו מוסקבה במסגרת המחזור ה-11 בליגה הרוסית. נאתכו פתח בהרכב של סלוצקי, אך הוחלף בדקה ה-40 אחרי שעלה לכדור גובה והתנגש בפניו עם רומן זוזבין קשר דינמו. נאתכו נותר שרוע על הדשא מספר דקות והוחלף לפני המחצית כשהוא מדמם בפניו.

הפציעה הזו בהחלט צריכה להדאיג גם את אלי גוטמן ונבחרת ישראל, שבעוד שישה ימים תארח את קפריסין במסגרת מוקדמות היורו ונאתכו אמור לפתוח במשחק הזה. פציעתו של נאתכו תאובחן בהמשך ובנבחרת יקוו שהקשר יוכל לחזור לאימונים עם הסגל ויהיה כשיר להתמודדות הזו. רופא צסק"א אמר: "הפציעה רצינית - פגיעת ראש, זעזוע מוח, פצע קרוע. אנחנו לוקחים את ביברס לבית החולים כדי לשים תפרים. משך ואופי הטיפול יתבררו בהמשך". במשחק עצמו אגב, צסק"א ניצחה 0:2 את הדרבי משערים של ורנבלום השבדי ואחמד מוסא החלוץ הניגרי.

* מונס דאבור השלים 90 דקות וגם כבש לזכות גראסהופרס, אך קבוצתו הפסידה 3:1 בחוץ מול יאנג בויז ואיבדה גובה במאבק האליפות מול באזל. החלוץ הישראלי, שספג צהוב בדקה ה-34, כבש שער מצמק לחרגולים בדקה ה-50 אחרי שברטונה וסולימאני כבשו למארחים במחצית הראשונה, אך המארחים כבשו בתוספת הזמן והבטיחו את הניצחון. יאנג בויז השתוותה ליריבתה במקום השני עם 21 נקודות לשתיים, שש פחות מבאזל האלופה לה יש משחק חסר.

* ניר ביטון פתח ושיחק 90 דקות במדי סלטיק, שניצחה 1:2 בחוץ את המילטון והתקרבה עד כדי נקודה לאברדין המוליכה. המארחים עלו ליתרון מפתיע כבר בדקה הרביעית, אבל דדריק בויאטה ולי גריפית'ס סידרו לאלופה מהפך תוך ארבע דקות (27 ו-31).

* עומר דמארי שיחק 60 דקות בהרכבה של רד בול זלצבורג, שניצחה 1:2 בחוץ את ראפיד וינה במשחק העונה של אוסטריה. בזכות הניצחון צימקה האלופה את הפער מראפיד המוליכה לנקודה בלבד.

* צ'רלטון של גיא לוזון ניצלה מהפסד שישי רצוף בכל המסגרות כשסיימה ב-2:2 דרמטי בבית מול פולהאם. הקבוצה של לוזון פיגרה 2:0 עד הדקה ה-81 שבה ג'וני ג'קסון צימק וג'ורדן קזינס השווה שש דקות בתוספת הזמן.

* גל שיש נכנס כמחליף בדקה ה-27, כשקבוצתו וולין לוצק כבר פיגרה בשני שערים, והיה שותף להפסד 3:0 בבית מול זוריה בליגה האוקראינית.

* קני סייף נותר על הספסל של גנט, שהביסה 1:4 את קלאב ברוז' במסגרת הליגה הבלגית. סוון קומס כבש שלושער, כולל שני פנדלים. ברוז' שיחקה עדיין ללא ליאור רפאלוב הפצוע, כשגנט חסרה את רמי גרשון הפצוע אף הוא. חאתם עבד אלחמיד לא נכלל בסגל של האלופה.

* ללא שרן ייני הפצוע, שגם שוחרר מסגל הנבחרת, ויטסה מחצה 0:5 את כרונינגן במסגרת המחזור השמיני בליגה ההולנדית ובמאזנה כעת 14 נקודות במקום השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully