וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי תל אביב הפסידה 76:72 למילאנו

הצהובים רשמו הפסד ראשון העונה במשחקי ההכנה שבוע לפני פתיחת העונה אחרי שהתקשו לספק משחק טוב במדיסון סקוור גארדן. לנדסברג עוד הוביל קאמבק ברבע השלישי וסיים עם 15 נקודות, אבל הכוח נגמר ברבע האחרון. גודס: "ראינו הרבה איכויות"

טיילר רוצ'סטי שחקן מכבי תל אביב. נועם גלאי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
המאזן המושלם התקלקל. . רוצ'סטי/אתר רשמי, נועם גלאי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב המשיכה גם הערב (ראשון) את ההכנות שלה לקראת תחילת העונה, ורשמה הפסד ראשון אחרי שמונה משחקים כשנוצחה על ידי מילאנו 76:72 על אדמת ארצות הברית, הפעם ב"מכה של הכדורסל", המדיסון סקוור גארדן האגדי בניו יורק. כזכור, הצהובים כבר הספיקו לנצח את האיטלקים 79:85 בלילה שבין חמישי לשישי ביונייטד סנטר בשיקגו, אבל הפעם הסיפור היה אחר.

הצהובים אמנם נראו טוב ברבע הראשון וסיימו אותו ביתרון 12:16, אבל הרבע השני היה שייך למילאנו שהצליחה לברוח ל-31:38 כשרובי האמל היה הברומטר של האיטלקים. הרבע השלישי היה חיובי מבחינת מכבי תל אביב שהצליחה לקזז בהפרש לא מעט בזכות סילבן לנדסברג שהוביל את הצהובים לקאמבק בדרך ל-57:57, אבל ברבע האחרון מילאנו הייתה מרוכזת יותר ובעיקר אגרסיבית, ומילאן מצ'באן, אקס הצהובים, דאג לנקודות המכריעות בדרך ל-72:76. האמל וקרונו סימון קלעו 15 נקודות כל אחד למנצחים. לנדסברג סיים כקלעי המוביל של הצהובים עם 15 נקודות.

ביום שבת הקרוב תפתח מכבי תל אביב את העונה בליגת העל בישראל עם משחק ביתי מול מכבי קרית גת ובעוד כשבוע וחצי הצהובים יתארחו אצל צסק"א מוסקבה בפתיחת היורוליג. דווין סמית', שלא שיחק במשחק הראשון, שב לסגל הצהובים. דגן יבזורי, לעומתו, המשיך לקבל מנוחה. במהלך המשחק נערך טקס הוקרה לשלושת שחקני הקבוצה בעבר שגדלו בניו יורק - דרק שארפ, ארל וויליאמס ודייויד בלו, שגם מפרשן את המשחק.

גיא גודס, מאמן מכבי תל אביב, סיכם: "היה מסע משחקים טוב, אבל לא היה קל. היה חשוב לנו לשחק נגד קבוצת יורוליג ולכן שני משחקי האימון נגד מילאנו היו טובים מאוד מבחינתנו. ראינו בקבוצה שלנו הרבה איכויות, אבל גם דברים פחות טובים שנצטרך לשפר בשבוע הקרוב לפני תחילת המשחקים בליגה ובאירופה".

דייויד בלו (מימין), דרק שארפ, אנתוני פארקר, ניקולה וויצ'יץ' שחקני מכבי תל אביב לשעבר. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
בלו, שארפ, פארקר ו-וויצ'יץ' במדיסון סקוור גארדן/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

מהלך המשחק:

מכבי תל אביב עלתה בחמישייה עם טיילר רוצ'סטי, ג'ורדן פארמר, דווין סמית', בריאן רנדל וגם עם איתי שגב הצעיר.

שתי הקבוצות פתחו לא טוב את המשחק, ובדקות הראשונות הן לא הצליחו לקלוע עד שג'אמל מקלין סיפק את שתי הנקודות הראשונות. האיטלקים ניסו לברוח, אבל בריאן רנדל עצר את ההתלהבות האיטלקית והוריד ל-7:5. טרבור אמבקווה סיפק שתי נקודות מהקו והעביר את היתרון לצד הצהוב בדרך ל-7:10. דווקא הדקה האחרונה הייתה קצבית וכללה סלים משני הצדדים, אבל דראגן בנדר אמר את המילה האחרונה עם שלשה עם הבאזר שקבעה 12:16. בנדר אגב סיים את הרבע הראשון עם חמש נקודות ושתי חסימות.

ברבע השני קיבלנו משחק קצבי עוד יותר. אלסנדרו ג'נטילה אמנם היה דומיננטי בצד האיטלקי, אבל במכבי תל אביב אפשר היה להתרשם מויטור פאברני שסיים מהלך נהדר עם שתי נקודות. אלא שמכאן מילאנו לחצה על הגז וקרונוסלב סימון הבריח את האיטלקים ל-20:29 בזכות שלשה נאה. ג'ורדן פארמר עצר את ההתלהבות הזו עם שתי שלשות רצופות שהקטינו את הנזק, אבל מילאנו סיימה את המחצית ביתרון 31:38. הייתה זו מחצית נהדרת של רובי האמל שקלע 14 נקודות כשקרונו סימון הוסיף 11.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. נועם גלאי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
היה אחראי לפנדל. לנדסברג/אתר רשמי, נועם גלאי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הרבע השלישי נפתח עם התלהבות מצידה של מכבי תל אביב, כשבנדר סיפק ארבע נקודות רצופות ויחד עם סילבן לנדסברג ההפרש נאכל לכדי ארבע נקודות בלבד. בהמשך לנדסברג הוסיף מהלך מצוין שהקטין לנקודה וגרם למילאנו להזעיק פסק זמן. רוצ'סטי המשיך את המומנטום החיובי ורשם שלשה נהדרת שהכריזה על שוויון 49:49 שלוש דקות וחצי לסיום הרבע. סמית' שלף את הידית חצי דקה לסוף והפגיז שלשה, אבל סטנקו בראץ' מחק את החיוך בצד השני בדרך ל-57:57. עם סיום הרבע, לנדסברג, שאחראי לקאמבק, עומד על 15 נקודות.

הרבע האחרון כצפוי נפתח בצורה צמודה. אנדראה צ'ינצ'יאריני השאיר למילאנו ביטחון עם מהלך של שלוש נקודות שהעלה אותם לארבע. גם מילאן מצ'באן נכנס לעניניים עם שלשה נהדרת, אבל פארמר ענה בצד השני. רנדל לא נתן למילאנו לברוח והקטין ל-71:70. מצ'באן תסכל את הצהובים כשהחזיר את ההפרש לחמש בדרך לפסק זמן צהוב, אבל הדקות האחרונות היו מאופינות בהחטאות רבות. 26 שניות לסיום רנדל עוד צימק מהקו לשלוש (75:72). האמל הלך לקו וקלע פעם אחת כשנותרו 11.8 שניות לסוף, בדרך ל-72:76 למילאנו בסיום.

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב. נועם גלאי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
סיים עם 13 נקודות. ג'ורדן פארמר/אתר רשמי, נועם גלאי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

קלעים

למילאנו: רובי האמל וקרונו סימון 15 כל אחד, אנדראה צ'ינצ'יאריני ומילאן מצ'באן 11 כל אחד, ג'אמל מקלין 9, אלסנדרו ג'נטילה 7, סטנקו בראץ' 6, ברונו צ'רלה 2.

למכבי תל אביב: סילבן לנדסברג 15, ג'ורדן פארמר 13, דראגן בנדר 9, בריאן רנדל וטיילר רוצ'סטי 8 כל אחד, ויטור פבראני 7, יוגב אוחיון 5, דווין סמית' וטרבור אמבקווה 3 כל אחד, איתי שגב 1.

דראגן בנדר שחקן מכבי תל אביב. נועם גלאי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
דראגן בנדר/אתר רשמי, נועם גלאי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. נועם גלאי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
יוגב אוחיון/אתר רשמי, נועם גלאי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב. נועם גלאי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב לפני תחילת המשחק/אתר רשמי, נועם גלאי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully