וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק פרי: "רוצים להיות בפיינל פור ולהופיע באירופה בצורה מכובדת"

4.10.2015 / 11:22

יו"ר מכבי ראשון לציון סימן מטרות במסיבת העיתונאים בה הוצג הספונסר החדש: "ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד ומכבי תל אביב לא היו מי שהן ללא הכסף". שרון דרוקר: "ניתן את המקסימום בכל משחק"

מנחם פרי מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
מכוון גבוה. פרי/מגד גוזני

מכבי ראשון לציון ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים רשמית לפתיחת עונת 2015/16. הכתומים, שישתתפו בעונה הבאה ביורופקאפ של פיב"א, מציגים את אחד הסגלים המעניינים בליגת העל שכוללים את המאמן שרון דרוקר שממשיך עם כל צוותו, הקפטן ניצן חנוכי, המתאזרח טוני יאנגר ושון דאוסון שממשיכים לעונה נוספת, אבי בן שימול, גולן גוט ועידן זלמנסון שהצטרפו והזרים מארק ליונס, כריס רייט, דריל מונרו ודרק באיירס. הקבוצה חתמה על הסכם אימוץ עם חברת התקשורת RAND MEDIA שתזרים למועדון מעל מיליון שקלים.

"הליגה מתחילה בשבוע הבא, ואנחנו רואים ליגה חזקה, קשוחה ותחרותית", אמר המאמן שרון דרוקר, "שמח להיות פה שנה שנייה, זה מועדון עם מסורת, מועדון שתמיד ידע להפיק יותר ממה שיש בו, גם לפני תקופתי, ולהיות חלק מצמרת הליגה. אמרתי בשנה שעברה שאני מגיע למקום מרכזי. אנשים בראשון לציון צריכים לדעת שיש קבוצה שיכולים להיות גאים בה. כל המנוסים בענף יודעים שהקלפים מתערבבים מחדש בקיץ, כל הקבוצות השקיעו וכולן רוצות. מצפים לנו 30 מחזורים צמודים וקשים, בנוסף לליגה האירופית של שישה משחקים בשלב הראשון מול קבוצות טובות, זה ניסיון טוב ואתגר טוב. שנים הייתי בכל המסגרות האירופאיות שיש, זה מגבש ונותן חשיפה למועדון, ואני מברך על זה שהמועדון בחר לשחק באירופה. ניתן את המקסימום בכל משחק שנגיע אליו".

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון עם מנחם פרי. מגד גוזני
שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון עם מנחם פרי/מגד גוזני

הקפטן החדש ניצן חנוכי הוסיף: "שמח וגאה לפתוח שנה חמישית במכבי ראשון לציון, מועדון שהפך לבית ולמשפחה. התחברתי לאנשים ולקהל, לכולם. ההמשכיות זה משהו מאוד חשוב ויתרום לנו רבות, שון, טוני ואני ממשיכים וכל הצוות המקצועי זה רק יכול לעזור לנו ולהקל עלינו בכל הנושא של התיאומים. אני מאוד שמח שנשחק באירופה, זה יכול להיות חוויה מעניינת ומתאגרת, בטוח שיהיו קשיים אבל זה יכול להיות חוויה טובה לכולם וכיף לכל שחקן".

מי שלא מפחד להצהיר מטרות הוא היו"ר יצחק פרי: "מכבי ראשון לציון מאמינה בהמשכיות, הנקודה הכי בולטת בהמשכיות שלנו השנה זה שרון עם כל צוות האימון שלו. למועדון ולהנהלה, מכבי ראשון לציון רוצה להיות קבוצת צמרת. מועדון כמונו, צריך להיות בצמרת של הכדורסל הישראלי, אין הרבה אגודות שהאולם הוא הבית שלהם. מועדון עם מחלקת נוער מהמובילות והטובות במדינה, עם 1,500 בני נוער, שמספקת שחקנים לליגת העל, נותן חסות בולט יותר משנים קודמות וכל הדברים האלה ביחד צריכים להציב את מכבי ראשון לציון בצמרת הכדורסל הישראלי. לגבי השנה הקרובה אנחנו רוצים להיות בפיינל פור הישראלי, כמו שהיינו בשנה שעברה, אנחנו רוצים להיות שם ומקווים להיות שם. אנחנו באירופה רוצים להופיע בצורה מכובדת. ננסה להפוך את כל המגרעות באירופה ולהפוך את הלימון ללימונדה".

על תוספת התקציב אמר היושב ראש: "מבחינה תקציבית, אספנו כספים יעודיים לסיבוב הראשון של גביע אירופה, המנהלת והטוטו הבטיחו כספים, בהנחה שנעבור לסיבוב השני, יש פוטנציאל של כספים שאנחנו אמורים לקבל. לא באנו לאירופה כדי לומר שאנחנו משתתפים באירופה, כל משחק שאנחנו נשחק, ניתן 200 אחוז. אירופה עולה בערך מיליון שקל, אם אנחנו עולים סיבוב. כל מי שאני מכיר תורם את החלק שלו. יש לנו את התקציב הכי גבוה בשנים האחרונות, זה עבר את השמונה מיליון. ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד ומכבי תל אביב לא היו מה שהם בלי הכסף שלהם".

הכתומים מתכננים פרידה מהקפטן לשעבר עמית בן דוד: "הוא היה ארבע שנים חלק אינטגרלי מהמועדון, אחד השחקנים המוערכים והטובים שעברו בכדורסל הישראלי, מכבי ראשון לציון תמצא את הדרך להפרד ממנו. הוא לא גמר עם כדורסל, הוא ימצא את דרכו הלאה, אבל הפרק במכבי ראשון לציון, פרק מפואר בתור קפטן, הסתיימו. מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו", סיכם פרי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully