וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אוהד שירק על אבוקסיס, נחקר והורחק מהמגרשים

מאמן בני יהודה הגיש תלונה נגד האוהד שירק עליו לעיני המאבטחים. בקבוצה תהו: "למה מחכים? שאוהד יירד עם סכין". החלוץ הנבחן ג'ון נוורו ייבחן פעם נוספת במשחק אימון ביום שלישי

אוהד של בני יהודה, נעצר אמש (שבת) ונחקר בחשד שירק על מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס, בדקות הסיום של משחק ההפסד של הקבוצה, 2:1 למכבי נתניה, אמש בבלומפילד. המאמן היה נסער מאוד בסיום המשחק וגורמים בקבוצה אף התפלאו שהאוהד לא נעצר במקום, שכן האירוע התרחש לעיניי מספר מאבטחים שעמדו ממש בסמוך לאוהד ולמאמן.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ניב אהרונסון
הגיש תלונה במשטרה. אבוקסיס/ניב אהרונסון

"בפעם הבאה יכול להיגרם אסון גדול. למה מחכים? שיקרה אסון? שאוהד יירד עם סכין אולי? שמישהו ייפגע?", אמרו בבני יהודה.

ממחוז יפתח של המשטרה נמסר הבוקר: "אתמול נעצר אוהד כדורגל לאחר שירק לעבר מאמן אחת הקבוצות במשחק בבלומפילד. האוהד תושב תל אביב יליד 76 הביע את אי שביעות רצונו מתוצאת המשחק וירק לעבר מאמן הקבוצה. האוהד נעצר ובתום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים כולל הרחקה ממגרשי הספורט".

"סגן מפקד מרחב יפתח הדגיש כי המשטרה תגלה אפס סובלנות כלפי כל גילויי אלימות במגרשי הספורט. כל סוג של אלימות הן מילולית והן פיזית יטופל ביד קשה ונעשה כל שביכולתנו למצות את הדין עם העבריינים".

בחלק המקצועי הביעו בקבוצה אכזבה גדולה מאוד מההפסד הביתי, למכבי נתניה. בני יהודה הוליכה אמנם 0:1 ואף הגיעה למספר מצבי הבקעה בטוחים נוספים, אולם לא ניצלה אותם וכפי שכבר קרה לה לא פעם בשנים האחרונות, ספגה שער שוויון ועוד שער בדקה ה-88 מרגליו של חמזה בארי האורח.

השבוע תקיים הקבוצה משחק אימון ביום שלישי, בו ייטלו חלק שחקני ההרכב הראשון, כדי לבחון פעם נוספת את החלוץ הניגרי ג'ון נוורו, שנבחן בקבוצה מזה כשבועיים. נוורו שיחק עם המחליפים לפני שבוע נגד קבוצת הנוער ולא כל כך הרשים, אך הפעם, רוצה המאמן אבוקסיס, שמשווע לחלוץ נוסף לסגל, לבחון אותו עם שחקני ההרכב הראשון, במטרה לקבל אינדיקציה טובה יותר ליכולתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully