וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן שמיר: "אנחנו קבוצה די חדשה, אבל רוצים פלייאוף עליון"

עירוני קרית שמונה חגגה רביעייה על הפועל חיפה, כולל צמד של שמיר, שגדל במועדון האדום: "מאוד אוהב אותם, רוצה שיצליחו. לא היה קל". בקבוצה מרוצים מההתאוששות של דויד מנגה

one

עירוני קרית שמונה קטעה אתמול (שבת) סדרה של שלוש תוצאות תיקו רצופות עם 1:4 מצוין במשחק החוץ שלה נגד הפועל חיפה. זה היה המשחק הכי טוב של הקריה העונה ובעקבות הניצחון, התייצבו הצפוניים במקום הרביעי. מעבר לשלוש הנקודות, בקבוצה היו שבעי רצון מחזרתו להרכב של הקשר דויד מנגה, שאט אט שב לעצמו לאחר שהתאושש סופית מפציעה ברגלו.

"אני שמח על הצמד, אבל יותר שמח שהקבוצה ניצחה", אמר הקשר עדן שמיר, שכבש צמד ראשון בקריירה ונבחר למצטיין במשחק. "אחרי תוצאות התיקו, היה חשוב לצאת לפגרה עם ניצחון. לא אגיד שזה היה קל, כי בסופו של דבר התאמצנו והיו גם חלקים פחות טובים במשחק ויש לנו הרבה דברים לשפר. הגענו הפעם להרבה מצבים והצלחנו לנצל חלק מהם. אנחנו מגיעים למצבים בכל משחק, היום הכינו בברזל כשהוא חם".

שמיר התייחס גם לכך שהקבוצה מנסה לייצר רצף של הצלחות ותוצאות טובות: "אנחנו שואפים לזה ורוצים את זה, אבל לאט לאט, אנחנו לא מכוונים רחוק מדי. יש לנו פגרה בשבוע הבא ואחר כך משחק ביתי נגד מכבי חיפה ונתכונן בהתאם".

על המפגש מול מועדון נעוריו אמר: "אני מאוד אוהב את הפועל חיפה, יש פה אנשים שאני בקשר איתם עד היום. אני מאוד רוצה שהמועדון הזה יצליח. אנחנו קבוצה די חדשה, הרבה שחקנים עזבו, הרבה הגיעו. אנחנו רוצים פלייאוף עליון, אבל חושבים ממשחק למשחק ולא רוצים לבנות תכניות יותר מדי רחוק".

שחקן עירוני קרית שמונה, עדן שמיר. אדריאן הרבשטיין
עדן שמיר חגג על האקסית/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully