וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "היינו צריכים משחק כזה עם כמה שערים כדי להשתחרר"

מאמן הפועל באר שבע נשמע מרוצה אחרי ה-2:5 על מכבי פתח תקוה: "הקהל שלנו ברמה מעל הליגה". על וואקמה וברדה: "הוכיחו שמגיע להם לשחק". אוגו הציע נישואין לחברתו: "זה יום מיוחד בשבילי"

one

הפועל באר שבע רשמה הערב (שבת) את הניצחון הראשון שלה באצטדיון החדש. האדומים עשו את זה עם הרבה סטייל ו-2:5 על מכבי פתח תקוה, במסגרת המחזור השישי של ליגת העל. אנתוני וואקמה (5 ו-88) אליניב ברדה (29 ו-35 אחרי שתי טעויות קשות של איתמר ניצן) ומהראן ראדי (93) כבשו לזכות באר שבע, שעלתה למקום השלישי בטבלה.

בסיום המשחק נרשם אירוע מרגש כשקשר הפועל באר שבע ג'ון אוגו הציע לבת הזוג שלו נישואין על כר הדשא. היא הסכימה והשניים קיבלו עידוד מהקהל ומשאר שחקני הפועל באר שבע.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע (ימין) עם אופיר דוידזאדה. ניב אהרונסון
"התפוצצנו בסוף". בכר/ניב אהרונסון

"התפוצצנו בסוף", הודה ברק בכר. "חבל שאנחנו מסבכים את עצמנו כי היינו יכולים לעשות את המשחק קל יותר. היה חשוב לתת משחק עם כמה שערים כדי להשתחרר. השחקנים מאוד רוצים ולפעמים זה מאוד מסתדר. הקהל פה מדהים, רמה מעל כל הליגה. הוא במקום הראשון ונצטרך להתאים את עצמנו לרמה הזו. התקשנו לנצל מצבים עד עתה. הגענו למצבים רבים ולא ניצלנו אותם, בניגוד למשחק מול מכבי פתח תקוה. טוני וואקמה ואליניב ברדה הוכיחו שמגיע להם לשחק".

בכר הוסיף: "הגנה? דקה אחרי משחק אני לא אבקר, בטח שלא שחקנים באופן אישי. צריך לבדוק את המשחק הזה, לראות מה יותר טוב ומה היה פחות טוב. טעויות הן חלק מהמשחק, ולצערי אנחנו עושים הרבה כאלה העונה, אבל הן חלק מהמשחק. נצטרך למזער אותן אם נרצה להגיע רחוק העונה".

חלוץ באר שבע אליניב ברדה: "מעולם לא התעסקתי בדיבורים מסביב, אלא בלהתאמן קשה. אני עושה את העבודה שלי, ובדקות שאני מקבל אני נותן הכול. המאמנים מקבלים את ההחלטות שלהם. הפעם זה הלך טוב, אני מקווה שזה יימשך. אני ובכר לא עושים שום דבר מהסיפור הזה, אולי השער שכבשתי ייתן קצת שקט בגזרה הזו".

ג'ון אוגו: "זה יום מיוחד עבורי. אני נרגש מאוד הן מהניצחון שלי והן מהצעת הנישואין. אני מקווה שנמשיך ביכולת הזו ושנשיג תוצאות טובות כמו זו".

"זה המשחק הכי טוב של מכבי פתח תקוה, זה מצחיק", אמר מאמן מכבי פתח תקוה רן בן שמעון. "היינו טובים יותר, אבל מגיע כל הכבוד לקבוצה המנצחת. צריך לדעת לשחק חכם נגד הקבוצה הזו. שלטנו בבאר שבע וספגנו חמישה שערים. ראיתי דברים חיוביים רבים מהקבוצה שלי. עשינו דברים יפים וטובים. התוצאה משקרת, אבל זה הכדורגל. יש הרבה שחקנים שאהבתי את הדרך שהם שיחקו, ויש כאלה שעוד ישמעו ממני בשבוע הקרוב. אנחנו מתורגלים לשחק עם חמישה בהגנה ועברתי לשחק עם ארבעה, לכן אני לוקח את זה על עצמי. גרמתי לקצת בלבול, אבל זה לא משנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully