וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "צ'לסי תפטר את המאמן הכי גדול שהיה לה אי פעם?"

צפו במונולוג בן 7:30 דקות של "המיוחד", שסיפק את הזווית שלו למצב הקשה של האלופה: "לא אתפטר. השופטים מפחדים לשרוק לטובתנו". וגם: הביקורות על החילוף התמוה של מאטיץ'

עריכה: מרום שפיצר

בפעם האחרונה שצ'לסי צברה שמונה נקודות בשמונת המשחקים הראשונים של העונה היא גם ירדה ליגה (1978/79). הערב (שבת) נותרו הבלוז עם שמונה נקודות לאחר שהפסידו 3:1 לסאות'המפטון בסטמפורד ברידג' במסגרת המחזור השמיני בפרמיירליג.

למרות פתיחת העונה הרעה, מאמן הבלוז, ז'וזה מוריניו, ממש לא מתרגש. "אם המועדון רוצה לפטר אותי, שיפטר אותי, כי אני לא בורח מאחריות. אבל אם זה יקרה, הוא יפטר את המאמן הכי גדול שהיה לצ'לסי אי פעם. אני בכל מקרה לא מתכוון להתפטר. זה כרגע קריטי בהיסטוריה של המועדון, רגע בו כולנו צריכים לקחת אחריות ולהישאר ביחד".

שלא בפעם הראשונה, המאמן הפורטוגלי הפנה אצבע מאשימה אל עבר השופטים: "השופטים מפחדים לשרוק לטובתנו, ואני לא מפחיד להגיד את זה. גם אם איענש על ידי ההתאחדות. השחקנים? הם נראים רע מאוד. זה נראה כאילו שחקנים טובים הם בכלל שחקנים רעים. יהיה קשה מאוד לזכות באליפות, אבל אני משוכנע שנסיים ברביעייה הראשונה".

מאמן סאות'המפטון רונאלד קומאן הגיב לטענות של מוריניו נגד השופטים ואמר: "אולי אם להם היה מגיע פנדל, לנו היו מגיעים שני פנדלים. לדעתי שלוש הנקודות לחלוטין הגיעו לנו היום. זה הביטחון שהיינו צריכים - אם אתה יכול לשחק ככה מול צ'לסי, אפשר לעשות גם הרבה יותר".

צפו במונולוג הנדיר של מוריניו

עם פתיחת המחצית השנייה של המשחק, במצב של 1:1, הכניס "המיוחד" את נמניה מאטיץ' לכר הדשא. בדקה ה-73, במצב של 3:1 לקדושים, הוא החליט להוציא את הסרבי לאחר שהתאכזב מיכולתו. בעקבות זאת, ספג ביקורות רבות ברשתות החברתיות מאוהדים רבים של האלופה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully